Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

ФГВФО створить спецкомісію для розгляду скарг учасників відкритих торгів

17.05.2017

Фонд гарантування вкладів фізичних осіб прийняв рішення від 30 березня 2017 року № 1302 «Про створення комісії з розгляду скарг та підготовки пропозицій щодо організації та проведення відкритих торгів (аукціонів) з продажу активів (майна) банків, які виводяться з ринку або ліквідовуються».

Комісія по розгляду скарг та підготовки пропозицій щодо організації та проведення відкритих торгів (аукціонів) з продажу активів (майна) банків, які виводяться з ринку або ліквідуються, створюється при Фонді гарантування вкладів фізичних осіб як постійно діючий колегіальний орган.

Комісія буде займатися не тільки розглядом скарг та розробкою пропозицій щодо поліпшення проведення торгів, але і буде вживати заходів щодо запобігання та усунення порушень регламенту роботи електронної торговельної системи.

Учасник відкритих торгів, який вважає, що його права були порушені, подає скаргу в електронну торговельну систему, за адресою електронної пошти: skarga_torgi@fg.gov.ua, або за поштовою адресою Фонду з одночасним направленням копії такої скарги в адресу банку / оператора електронного майданчика, дії або бездіяльність яких оскаржуються.

Скарга повинна бути обов'язково оформлена за встановленою формою.

На розгляд Комісії скарга виноситься не пізніше 3 робочих днів з дня її реєстрації. При цьому рішення за результатами розгляду скарги повинно бути прийнято не пізніше 10 днів з дня її реєстрації.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
02.06.2025
Розширено перелік підстав для завершення валютного нагляду за експортними операціями
Зміни унормовують правове поле для завершення банками валютного нагляду за дотриманням резидентами граничних строків розрахунків за експортними операціями, що передбачають надання іноземними банками гарантій/контргарантій. НБУ, ураховуючи звернення банківської спільноти, розширює перелік підстав для...
02.06.2025
Критичні для потреб ЗСУ підприємства зможуть бронювати 100 % працівників
Зміни до Порядку бронювання військовозобов’язаних розширюють можливості збереження кадрового потенціалу для підприємств, які забезпечують обороноздатність країни під час воєнного стану. Больше по теме: Алгоритм розбронювання працівників через Дію Зміни щодо бронювання з 05.03.2025 30 травня ...
30.05.2025
Документи, які набули чинності з 26 травня по 1 червня 2025 року
Документи, які набули чинності цього тижня та стануть у нагоді при здійсненні господарської діяльності. Постанова КМУ від 21.05.2025 № 588 «Про затвердження Порядку державної реєстрації небезпечних факторів» Постанова КМУ від 23.05.2025 № 595 «Про затвердження Порядку ві...
Кращі матеріали