Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Електронні довірчі послуги в держсекторі використовуватимуть із 7 листопада

25.09.2018

Уряд затвердив один із документів для виконання Закону України «Про електронні довірчі послуги» від 05.10.2017 р. № 2155-VIII, який запрацює із 07.11.2018.

Йдеться про постанову КМУ від 19.09.2018 р. № 749, якою затверджено Порядок використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності.

Державні установи для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для здійснення повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов'язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, здійснення інформаційного обміну з іншими юридичними особами, - виключно захищені носії особистих ключів.

У кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа підписувача додатково до ідентифікаційних даних фізичної особи зазначаються ідентифікаційні дані державної установи (найменування та код згідно з ЄДРПОУ, за якими здійснено державну реєстрацію установи).

Вимоги щодо ведення обліку, зберігання та знищення особистих ключів працівників державної установи, а також надання кваліфікованому надавачу електронних довірчих послуг інформації, необхідної для формування, скасування, блокування або поновлення кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів підписувачів державної установи, визначаються рішенням державної установи (її керівника), якщо інше не встановлено законом.

Організацію використання кваліфікованих електронних довірчих послуг у державній установі забезпечує відповідальний підрозділ, що виконує відповідні функції, або працівник, визначений рішенням такої установи (її керівника).

Для визначення достовірності походження та проведення перевірки цілісності електронних даних, а також ідентифікації державної установи як підписувача, у тому числі для засвідчення відповідності електронних копій електронного та паперового (фотокопія) документів оригіналу у випадках, передбачених законодавством, установа застосовує кваліфіковану електронну печатку. При цьому кваліфікована електронна печатка створюється за допомогою захищених носіїв особистих ключів.

Перелік електронних документів, які потребують засвідчення електронною печаткою, визначається інструкцією з діловодства державної установи.

https://www.kmu.gov.ua/ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
13.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Держстат планує припинити ЄДРПОУ: розпочато обговорення Внесено зміни до Порядку проведення призову громадян на військову службу під час мобілізації ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 02.05.2025 Працівникам планують надати прав...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
Нове
14.05.2025
Оприлюднено зміни до єдиних підходів з оцінки пропозицій учасників публічних закупівель
Передбачаються зміни до єдиних підходів з оцінки пропозицій учасників публічних закупівель: що пропонують та до чого готуватися бізнесу? Більше за темою: Тендерне забезпечення у публічних закупівлях не повернули: чи діє «штрафна» різниця з податку на прибуток? Положення про закупівлю, ...
14.05.2025
Набули чинності зміни до Інструкції про порядок відкриття та закриття рахунків
НБУ вніс зміни до Інструкції про порядок відкриття та закриття рахунків, зокрема, щодо відкриття рахунків юридичним особам – нерезидентам, представництвам та порядку закриття поточних рахунків юридичних осіб. Постанова Правління від 06.05.2025 № 51 «Про затвердження Змін до Інструкції пр...
14.05.2025
Затверджено Порядок здійснення моніторингу місць утворення, зберігання та видалення відходів
Унесено доповнення до Порядку подання декларації про відходи та викладено в новій редакції форму декларації про відходи. Більше за темою: Як вести облік відходів на підприємстві Чи треба сплачувати екологічний податок за тимчасове зберігання відходів – акумуляторів, шин? Зазначений Порядок н...
Кращі матеріали