Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Експеримент з фінансування ремонту доріг за рахунок митних платежів поширили й на Київ

Верховна Рада України уточнила зміни до розділу IV "Прикінцеві та перехідні положення "Бюджетного кодексу України стосовно експерименту щодо фінансового забезпечення реконструкції, поточного ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення", визначивши напрям використання відповідних коштів на розвиток доріг в раніше зазначених областях і поширення експерименту на Київ.

За ухвалення відповідного законопроекту №3629 в четвер 24 грудня проголосували 227 народних депутатів, передає .

Зазначена законодавча ініціатива, яку президент України підписав у вересні 2015 року, була розроблена для забезпечення фінансування реконструкції автомобільної дороги загального користування державного значення Одеса-Рені (на Бухарест) (М-15) і поточного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Львів-Радехів-Луцьк (Н-17), ділянки Львів-Сколе автомобільної дороги загального користування державного значення Київ-Чоп (на Будапешт через Львів, Мукачеве, Ужгород) (М-06) та автомобільної дороги загального користування державного значення Сколе-Славське (Т-14-24).

Для цього передбачається спрямування в спеціальні фонди відповідних обласних бюджетів у порядку, встановленому Кабміном, 50% суми перевиконання щомісячних індикативних показників надходжень митних платежів, які стягують під час митного оформлення товарів на територіях відповідно Одеської, Волинської та Львівської областей.

Документ №3629 також передбачає врахування відповідних надходжень за три останніх бюджетних періоди методикою розрахунку щомісячних індикативних показників надходжень митних платежів у територіальному розрізі з урахуванням узгодження щомісячних індикативних показників надходжень митних платежів із комітетом Верховної Ради України з питань бюджету; затвердження переліку об'єктів, щодо яких здійснюється реалізація заходів згідно з експериментом, відповідною обласною державною адміністрацією за погодженням з Державним агентством автомобільних доріг України.

Нагадаємо, що наприкінці листопада міністр інфраструктури заявив про те, що аби за 10 років реанімувати всі дороги державного значення в Україні, потрібно буде щороку витрачати на їхній ремонт і обслуговування40-50 млрд грн.

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали