До 1 квітня 2024 року продовжено можливість використання паперових декларації у разі ввезення гуманітарної допомоги
Кабмін постановою від 20.11.2023 № 1216 продовжив можливість використання паперових декларацій для ввезення гуманітарної допомоги в Україну до 1 квітня наступного року. Це дасть змогу організаціям, які завозять гуманітарну допомогу, продовжувати свою діяльність за звичними процедурами.
У той же час, з 1 грудня цього року отримувачі можуть вже почати використовувати цифровий механізм для ввезення гуманітарної допомоги. Тобто подавати декларацію онлайн з використанням Автоматизованої системи реєстрації гуманітарної допомоги.
Відповідні зміни були ухвалені за результатами опрацювання зворотнього зв'язку від волонтерської спільноти, яка активно долучилась до обговорення проблематики.
Триватиме перехідний період з можливістю подання паперової декларації до 1 квітня наступного року. За цей час Мінсоцполітики, у співпраці з іншими органами влади та громадянським суспільством, продовжить опрацьовувати конструктивні коментарі та пропозиції для покращення правового регулювання процедури ввезення і обліку гуманітарної допомоги.
Водночас, під час перехідного періоду фонди, громадські організації та інші отримувачі зможуть адаптувати свої процеси до використання цифрової системи та оцінити її переваги.
Важливо наголосити, що з 1 грудня у отримувача немає обов’язку користуватись лише паперовим чи цифровим механізмом. Тобто організація може використовувати будь-який варіант, що потім буде відображено у звітності.
Нагадаємо, з 1 листопада по 1 грудня триває тестування цифрової платформи для ввезення та обліку гуманітарної допомоги. До нього вже долучились більше 300 організацій. Як приєднатись до тестування – читайте за посиланням.
Урядовий портал
Коментарі до матеріалу