Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Заява про анулювання реєстрації платника акцизного податку: особливості заповнення

05.12.2018 783 0 0

Виключення платника податку з реєстру платників здійснюється, зокрема, якщо відповідна особа подає реєстраційну заяву про анулювання реєстрації у разі припинення діяльності з реалізації пального. Така заява надсилається у порядку, встановленому для реєстрації, розглядається контролюючим органом протягом трьох робочих днів після її подання. У такому разі датою анулювання реєстрації платника податку є дата виключення з реєстру платників (п. 13 Порядку електронного адміністрування реалізації пального, затвердженого постановою КМУ від 24.02.2016 р. № 113).

Крім того, наказом Мінфіну від 25.02.2016 р. № 218 затверджена форма заяви про реєстрацію платника акцизного податку з реалізації пального, яка надається і при анулюванні реєстрації у разі припинення діяльності з реалізації пального.

При цьому, при заповненні Заяви у графі 2 «Дія» ставиться позначка «Анулювання реєстрації», а графа 5 «Відомості про пункти (склади, комплекси, станції, інші об'єкти) реалізації пального» не заповнюється.

http://dp.sfs.gov.ua/

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали