Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Заява про надання відпустки без збереження зарплати: чи можна надіслати через месенджер?

15.11.2023 64 0 0

Держпраці пояснила, що в період дії воєнного стану роботодавець і працівник можуть домовитися про будь-який доступний спосіб електронної комунікації, обраний за згодою сторін.

Це означає, що накази та будь-які інші документи й повідомлення, пов’язані з питаннями трудових відносин, можуть пересилатися альтернативними засобами зв’язку (електронна пошта, месенджери тощо). Однак такий спосіб комунікації обов’язково слід узгодити заздалегідь.

Узгодження може бути підтверджене, наприклад, розпорядженням або наказом роботодавця чи наявністю певних положень у трудовому договорі.

Держпраці

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали