Зберігання інформації про працевлаштування в електронному вигляді: роз'яснення ПФУ
На виконання вимог Закону України № 2717-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» Головним управлінням Пенсійного фонду України в Донецькій області забезпечується збереження інформації про трудову діяльність застрахованих осіб в електронному вигляді шляхом переведення даних з паперової трудової книжки в цифровий формат.
Загалом з часу впровадження сервісу «Електронна трудова книжка» (грудень 2019 року) переведено в цифровий формат 162,3 тис. сканованих копій паперових трудових книжок.
З моменту набрання чинності закону № 2717-ІХ (червень 2021 року) фахівцями відділів формування трудових книжок Головного управління Пенсійного фонду України в Донецькій області опрацьовано 130,4 тис. сканованих копій трудових книжок; з них 41,8 тис. копій подали роботодавці за найманих працівників, 88,6 тис. – самі застраховані особи. Під час оцифрування здійснюється звірка записів трудової книжки із даними, що вже містяться в персональній обліковій картці особи в Реєстрі застрахованих осіб.
Перед скануванням відповідальна особа має провести аудит трудової книжки відповідно до Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом N 58 від 29.07.93 року, яка доступна за посиланням https://cutt.us/DGVtO.
Після опрацювання електронна трудова книжка надійно зберігається в особистому кабінеті користувача на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України – https://portal.pfu.gov.ua, що дозволить в майбутньому призначити пенсію без відвідування органів Фонду.
Як завантажити скановані копії трудової книжки для оцифрування - дивіться за посиланнями:
https://bit.ly/3YeDaXv
https://bit.ly/3RIy0As
https://t.me
Коментарі до матеріалу