Виплата допомоги на оздоровлення посадовцям місцевих рад
Як у 2018 році надати працівникові путівку без сплати податків
Путівка працівнику: як облікувати та оподаткувати
Чи платити допомогу на оздоровлення суміснику?
Посадовим особам місцевого самоврядування виплачують допомогу на оздоровлення при наданні щорічної відпустки у розмірі, що не перевищує середньомісячної зарплати
МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ЛИСТ
від 12.06.2018 р. №1006/0/101-18
Щодо виплати посадовим особам місцевого самоврядування допомоги для оздоровлення при поділі щорічної основної відпустки на частини
Міністерство соціальної політики розглянуло лист щодо виплати посадовим особам місцевого самоврядування допомоги для оздоровлення при поділі щорічної основної відпустки на частини і в межах компетенції повідомляє.
Відповідно до підпункту 3 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 09.03.2006 р. №268 «Про впорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» керівникам органів місцевого самоврядування та їх виконавчих органів у межах установленого фонду оплати праці надано право надавати працівникам допомогу для оздоровлення при наданні щорічної відпустки у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати працівника.
Згідно зі статтею 12 Закону України «Про відпустки» щорічну основну відпустку на прохання працівника може бути поділено на частини будь-якої тривалості за умови, що основна безперервна її частина становитиме не менше 14 календарних днів. При цьому ця частина відпустки не обов'язково повинна бути першою її частиною.
У випадку поділу щорічної основної відпустки на частини допомога для оздоровлення у розмірі середньомісячної заробітної плати виплачується за заявою працівника один раз на рік при наданні будь-якої з частин щорічної основної відпустки. Якщо допомога для оздоровлення була виплачена до частини щорічної основної відпустки, вважаємо, що підстав для виплати допомоги до другої частини цієї відпустки немає незалежно від часу її надання.
Водночас зазначаємо, що листи Міністерства не є нормативно-правовими актами, за своєю природою вони носять інформаційний, роз'яснювальний та рекомендаційний характер і не повинні встановлювати нових правових норм.
Директор Департаменту
О. Товстенко
Коментарі до матеріалу