З 2019 року скасовано звіт по використанню коштів Фонду соцстраху
Звіт по коштах загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням, скасовано з 2019 року. Відповідне рішення правління Фонду соцстраху затвердило на черговому засіданні 12 грудня 2018 року.
Щоквартальний звіт по використанню коштів Фонду за формою Ф4-ФСС з ТВП страхувальники (роботодавці) мають одноразово подати за підсумками 2018 року до 21.01.2019 року.
Рішення затверджено з метою скорочення та уніфікації звітності страхувальників по коштах Фонду та підвищення прозорості системи соціального страхування.
Водночас, не йде мова про скасування контролю за обігом страхових коштів. Починаючи з 1 жовтня, діє нововведення, відповідно до якого страхувальники, які відправляють до Фонду заяви-розрахунки та отримують за ними фінансування, упродовж місяця подають у Фонд повідомлення про виплату коштів своїм співробітникам. З того ж періоду діє нова розширена форма заяви-розрахунку, до якої включено колонки щодо страхового стажу, серії та номеру листка непрацездатності тощо. Обидва документи можна подати в електронному вигляді. Тобто контроль за виплатою матеріального забезпечення працюючим залишається, скасовується зайва бюрократія і дублювання норм.
Постанова правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 18.01.2011 р. № 4 «Про затвердження Порядку формування та подання страхувальниками звітності по коштах загальнообов'язкового державного соціального страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами, зумовленими похованням», якою регламентується подача зазначеної звітності за формою Ф4-ФСС з ТВП, втратить чинність у 2019 році.
http://www.fssu.gov.ua
Коментарі до матеріалу