Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Витрати на оренду в підприємця-загальносистемника

28.10.2019 360 0 0

Чи має право ФОП на загальній системі оподаткування включити до складу витрат суму попередньо оплачених орендних платежів за наступний рік ?

Відповідно до п. 177.2 ст. 177 розділу ІV Податкового кодексу України <...> (далі – ПКУ) об’єктом оподаткування є чистий оподатковуваний дохід, тобто різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручка у грошовій та не грошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов’язаними з господарською діяльністю такої фізичної особи – підприємця.

Оподаткуванню підлягають доходи фізичних осіб – підприємців, які отримані протягом календарного (звітного) року від провадження господарської діяльності (п. 177.1 ст. 177 ПКУ).

Фізичні особи – підприємці на загальній системі оподаткування зобов’язані вести Книгу обліку доходів і витрат (далі – Книга), у якій за підсумком робочого дня, протягом якого отримано дохід, на підставі первинних документів здійснюються записи про отримані доходи та документально підтверджені витрати (п. 177.10 ст. 177 ПКУ).

Порядок ведення Книги фізичними особами – підприємцями на загальній системі оподаткування встановлений наказом Міндоходів від 16.09.13 р. № 481 (далі – Порядок), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 01.10.13 р. за № 1686/24218.

Згідно з п. 8 порядку у графі 8 «Інші витрати, пов’язані з отриманням доходу» фізична особа – підприємець відображає суму фактично понесених інших витрат, безпосередньо пов’язаних з одержанням доходу, зокрема, витрати на сплату орендних та комунальних платежів, які повинні бути документально підтверджені.

Таким чином, фізична особа – підприємець має право включати до складу витрат суму сплачених орендних платежів, які безпосередньо пов’язані з одержанням доходу протягом календарного (звітного) року на підставі документального підтвердження факту їх сплати.

ОИР 104.05

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали