Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Перевірка відомостей про ризиковість контрагентів – платників ПДВ через е-кабінет

19.04.2024 18 0 0

В Електронному кабінеті доступна послуга, яка дозволяє перевірити ризиковість контрагентів – платників ПДВ. Перевірка контрагента на ризиковість допоможе уникнути можливих негативних наслідків від співпраці з ненадійними контрагентами. Зауважимо, наказом Мінфіну від 27.02.2023 № 110 внесено зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету, що розширюють доступ платників податків до податкової інформації про їхніх контрагентів.

Цей сервіс діє з 17 березня 2023 року та надає можливість перевірити перебування контрагента в переліку ризикових платників податку. Однак, перед отриманням цієї інформації потрібна попередня згода контрагента.

Зазначена послуга в Електронному кабінеті дозволяє перевірити ризиковість контрагента шляхом перевірки його наявності в переліку ризикових платників податку. Платник може дізнатись дату включення або виключення з такого переліку, а також критерії його ризиковості. 

Наведемо приклад отримання такої інформації. В Електронному кабінеті платника податку на головній сторінці в розділі «Новини» є «Інформація про бізнес-партнера в Електронному кабінеті» (від 13.04.2023).

Тут є детальна інструкція з етапами створення дозволу та перегляду інформації про ризиковість. Для отримання інформації платником надається відповідна згода. Така згода надається в розділі «Згода на передачу інформації контрагенту» меню «Згоди на передачу інформації» приватної частини Електронного кабінету та передбачає надання органом контролю відомостей про такого платника його контрагентам в обсязі, визначеному платником податку. 

У режимі «Згода на передачу інформації контрагенту» меню «Згоди на передачу інформації» платнику податків необхідно:

1. Вказати код контрагента;

2. Визначити вид інформації:

  • інформація щодо включення до / виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку; 
  • заборгованість (податковий борг); 
  • нараховані грошові зобов’язання; 
  • суми сплачених податків, зборів, платежів; 
  • зупинення реєстрації ПН/РК; 
  • наявність об’єктів оподаткування; 
  • наявність ліцензій; 
  • несвоєчасно зареєстровані ПН/РК; 
  • перелік товарів згідно з УКТ ЗЕД; 
  • звітність з ТЦО; 
  • фінансовий результат до оподаткування; 
  • залишкова вартість основних засобів та нематеріальних активів; 
  • наявність експортних/імпортних операцій.

3. Надати згоду.

У меню «Інформація про бізнес-партнера» контрагенту:

  • переглянути інформацію;
  • сформувати витяг.

Зазначену інформацію у самостійно встановлених платником податку обсягах під час надання згоди, можна отримати в Електронному кабінеті в електронній формі, а також за необхідності – у формі е-документа з печаткою органу контролю.

Ознайомитися з послугою можна тут.

ГУ ДПС у Черкаській області

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали