Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Перевірка відомостей про ризиковість контрагентів – платників ПДВ через е-кабінет

19.04.2024

В Електронному кабінеті доступна послуга, яка дозволяє перевірити ризиковість контрагентів – платників ПДВ. Перевірка контрагента на ризиковість допоможе уникнути можливих негативних наслідків від співпраці з ненадійними контрагентами. Зауважимо, наказом Мінфіну від 27.02.2023 № 110 внесено зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету, що розширюють доступ платників податків до податкової інформації про їхніх контрагентів.

Цей сервіс діє з 17 березня 2023 року та надає можливість перевірити перебування контрагента в переліку ризикових платників податку. Однак, перед отриманням цієї інформації потрібна попередня згода контрагента.

Зазначена послуга в Електронному кабінеті дозволяє перевірити ризиковість контрагента шляхом перевірки його наявності в переліку ризикових платників податку. Платник може дізнатись дату включення або виключення з такого переліку, а також критерії його ризиковості. 

Наведемо приклад отримання такої інформації. В Електронному кабінеті платника податку на головній сторінці в розділі «Новини» є «Інформація про бізнес-партнера в Електронному кабінеті» (від 13.04.2023).

Тут є детальна інструкція з етапами створення дозволу та перегляду інформації про ризиковість. Для отримання інформації платником надається відповідна згода. Така згода надається в розділі «Згода на передачу інформації контрагенту» меню «Згоди на передачу інформації» приватної частини Електронного кабінету та передбачає надання органом контролю відомостей про такого платника його контрагентам в обсязі, визначеному платником податку. 

У режимі «Згода на передачу інформації контрагенту» меню «Згоди на передачу інформації» платнику податків необхідно:

1. Вказати код контрагента;

2. Визначити вид інформації:

  • інформація щодо включення до / виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку; 
  • заборгованість (податковий борг); 
  • нараховані грошові зобов’язання; 
  • суми сплачених податків, зборів, платежів; 
  • зупинення реєстрації ПН/РК; 
  • наявність об’єктів оподаткування; 
  • наявність ліцензій; 
  • несвоєчасно зареєстровані ПН/РК; 
  • перелік товарів згідно з УКТ ЗЕД; 
  • звітність з ТЦО; 
  • фінансовий результат до оподаткування; 
  • залишкова вартість основних засобів та нематеріальних активів; 
  • наявність експортних/імпортних операцій.

3. Надати згоду.

У меню «Інформація про бізнес-партнера» контрагенту:

  • переглянути інформацію;
  • сформувати витяг.

Зазначену інформацію у самостійно встановлених платником податку обсягах під час надання згоди, можна отримати в Електронному кабінеті в електронній формі, а також за необхідності – у формі е-документа з печаткою органу контролю.

Ознайомитися з послугою можна тут.

ГУ ДПС у Черкаській області

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
17.09.2025
Дата визначення ставки акцизу та курсу гривні при поповненні залишку пального
При складанні Заявки платником здійснюється розрахунок обсягів пального, виходячи із сплаченої на електронний рахунок суми акцизного податку, що розраховується за ставкою акцизного податку, що діє на дату її складання та виходячи з офіційного курсу гривні до іноземної валюти, встановленого НБУ, що д...
17.09.2025
Які існують види інструктажів з охорони праці
Інструктаж з охорони праці існує не в одному вигляді та застосовується в різних випадках! Більш детально – на інфографіці. Більше за темою: Інструкція з охорони праці для працівників офісу Інструкція з охорони праці для студентів, що проходять виробничу практику Відповідно до ст. 18 Закону в...
17.09.2025
Несвоєчасне повідомлення про нещасний випадок: чи є відповідальність
Стався нещасний випадок на виробництві? Невчасно подали інформацію про нього? Детальніше про відповідальність роботодавця див. нижче. Більше за темою: Смерть єдиного засновника фермерського господарства: як функціонувати надалі? Припинення трудового договору в разі смерті працівника або робот...
Кращі матеріали