Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Перевірка відомостей про ризиковість контрагентів – платників ПДВ через е-кабінет

19.04.2024

В Електронному кабінеті доступна послуга, яка дозволяє перевірити ризиковість контрагентів – платників ПДВ. Перевірка контрагента на ризиковість допоможе уникнути можливих негативних наслідків від співпраці з ненадійними контрагентами. Зауважимо, наказом Мінфіну від 27.02.2023 № 110 внесено зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету, що розширюють доступ платників податків до податкової інформації про їхніх контрагентів.

Цей сервіс діє з 17 березня 2023 року та надає можливість перевірити перебування контрагента в переліку ризикових платників податку. Однак, перед отриманням цієї інформації потрібна попередня згода контрагента.

Зазначена послуга в Електронному кабінеті дозволяє перевірити ризиковість контрагента шляхом перевірки його наявності в переліку ризикових платників податку. Платник може дізнатись дату включення або виключення з такого переліку, а також критерії його ризиковості. 

Наведемо приклад отримання такої інформації. В Електронному кабінеті платника податку на головній сторінці в розділі «Новини» є «Інформація про бізнес-партнера в Електронному кабінеті» (від 13.04.2023).

Тут є детальна інструкція з етапами створення дозволу та перегляду інформації про ризиковість. Для отримання інформації платником надається відповідна згода. Така згода надається в розділі «Згода на передачу інформації контрагенту» меню «Згоди на передачу інформації» приватної частини Електронного кабінету та передбачає надання органом контролю відомостей про такого платника його контрагентам в обсязі, визначеному платником податку. 

У режимі «Згода на передачу інформації контрагенту» меню «Згоди на передачу інформації» платнику податків необхідно:

1. Вказати код контрагента;

2. Визначити вид інформації:

  • інформація щодо включення до / виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку; 
  • заборгованість (податковий борг); 
  • нараховані грошові зобов’язання; 
  • суми сплачених податків, зборів, платежів; 
  • зупинення реєстрації ПН/РК; 
  • наявність об’єктів оподаткування; 
  • наявність ліцензій; 
  • несвоєчасно зареєстровані ПН/РК; 
  • перелік товарів згідно з УКТ ЗЕД; 
  • звітність з ТЦО; 
  • фінансовий результат до оподаткування; 
  • залишкова вартість основних засобів та нематеріальних активів; 
  • наявність експортних/імпортних операцій.

3. Надати згоду.

У меню «Інформація про бізнес-партнера» контрагенту:

  • переглянути інформацію;
  • сформувати витяг.

Зазначену інформацію у самостійно встановлених платником податку обсягах під час надання згоди, можна отримати в Електронному кабінеті в електронній формі, а також за необхідності – у формі е-документа з печаткою органу контролю.

Ознайомитися з послугою можна тут.

ГУ ДПС у Черкаській області

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
29.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Президент затвердив мораторій на перевірки бізнесу Оновлено правила ведення військового обліку: постанова КМУ від 16.07.2025 Оприлюднено зміни до КЗпП щодо встановлення наявності ознак трудових відносин Чи потрібно переоформлювати документи, якщо змінилася на...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
31.07.2025
Вимоги до знаків безпеки та здоров’я на роботі
12.08.2023 набув чинності НПАОП 0.00-7.22-23 «Мінімальні вимоги до забезпечення знаками безпеки та здоров’я на роботі». Знаки безпеки, що вже використовуються на роботі, повинні бути приведені роботодавцем у відповідність до Мінімальних вимог. Більше за темою: Інструкція з охорони...
31.07.2025
Що таке «Оберіг» і яку він містить інформацію
Громадяни часто стикаються із таким терміном як «Оберіг». Що ж це за система та яка інформація знаходиться в ній? Більше за темою: Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Ведення журналів обліку перевірок стану військового обліку Це сучасна інформаційна сис...
31.07.2025
Змінилися персональні дані працівника: як йому актуалізувати військовий облік
Работодавцю стало відомо про зміну обліковиї даних працівника. Нагадайте такому працівникові, що він має зробити відповідно до правил ведення військового обліку. Більше за темою: Змінився сімейний стан військовозобов’язаного працівника: що має зробити інспектор з військового обліку? Повідомл...
Кращі матеріали