Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Перевірка відомостей про ризиковість контрагентів – платників ПДВ через е-кабінет

19.04.2024

В Електронному кабінеті доступна послуга, яка дозволяє перевірити ризиковість контрагентів – платників ПДВ. Перевірка контрагента на ризиковість допоможе уникнути можливих негативних наслідків від співпраці з ненадійними контрагентами. Зауважимо, наказом Мінфіну від 27.02.2023 № 110 внесено зміни до Порядку функціонування Електронного кабінету, що розширюють доступ платників податків до податкової інформації про їхніх контрагентів.

Цей сервіс діє з 17 березня 2023 року та надає можливість перевірити перебування контрагента в переліку ризикових платників податку. Однак, перед отриманням цієї інформації потрібна попередня згода контрагента.

Зазначена послуга в Електронному кабінеті дозволяє перевірити ризиковість контрагента шляхом перевірки його наявності в переліку ризикових платників податку. Платник може дізнатись дату включення або виключення з такого переліку, а також критерії його ризиковості. 

Наведемо приклад отримання такої інформації. В Електронному кабінеті платника податку на головній сторінці в розділі «Новини» є «Інформація про бізнес-партнера в Електронному кабінеті» (від 13.04.2023).

Тут є детальна інструкція з етапами створення дозволу та перегляду інформації про ризиковість. Для отримання інформації платником надається відповідна згода. Така згода надається в розділі «Згода на передачу інформації контрагенту» меню «Згоди на передачу інформації» приватної частини Електронного кабінету та передбачає надання органом контролю відомостей про такого платника його контрагентам в обсязі, визначеному платником податку. 

У режимі «Згода на передачу інформації контрагенту» меню «Згоди на передачу інформації» платнику податків необхідно:

1. Вказати код контрагента;

2. Визначити вид інформації:

  • інформація щодо включення до / виключення з переліку платників, які відповідають критеріям ризиковості платника податку; 
  • заборгованість (податковий борг); 
  • нараховані грошові зобов’язання; 
  • суми сплачених податків, зборів, платежів; 
  • зупинення реєстрації ПН/РК; 
  • наявність об’єктів оподаткування; 
  • наявність ліцензій; 
  • несвоєчасно зареєстровані ПН/РК; 
  • перелік товарів згідно з УКТ ЗЕД; 
  • звітність з ТЦО; 
  • фінансовий результат до оподаткування; 
  • залишкова вартість основних засобів та нематеріальних активів; 
  • наявність експортних/імпортних операцій.

3. Надати згоду.

У меню «Інформація про бізнес-партнера» контрагенту:

  • переглянути інформацію;
  • сформувати витяг.

Зазначену інформацію у самостійно встановлених платником податку обсягах під час надання згоди, можна отримати в Електронному кабінеті в електронній формі, а також за необхідності – у формі е-документа з печаткою органу контролю.

Ознайомитися з послугою можна тут.

ГУ ДПС у Черкаській області

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято Закон щодо поновлення перебігу позовної давності Мінфін оприлюднив проєкти професійних стандартів «Головний бухгалтер бюджетної установи» та «Бухгалтер бюджетної установи» ДПС відповідає на актуальні запитання платників податкі...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
Нове
21.05.2025
Паперова трудова книжка або як завершити перехід на електронну форму
Коли слід завершити процедуру сканування паперових трудових книжок і внести їх на вебпортал Пенсійного фонду? Більше за темою: Електронна та паперова трудова книжка: що треба знати працівнику та роботодавцю Трудова книжка втрачена чи зіпсована: як оформити дублікат Уже не перший рік українці корис...
21.05.2025
Як скласти звітність з екологічного податку
Платники екоподатку складають податкові декларації, подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів та сплачують податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання дек...
21.05.2025
Працівник – ВПО: коли він має повідомити про зміну місця проживання
Скільки надається часу внутрішньо переміщеним особам для повідомлення про зміну місця проживання та куди подавати оновлені дані? Більше за темою: Чи можна прийняти на роботу ВПО, не звільнену з попереднього місця роботи? Одним із ключових обов’язків внутрішньо переміщених осіб є своєчасне інф...
Кращі матеріали