Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Подання ліквідаційного Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації

21.04.2020

Ліквідаційний Звіт про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі – Звіт) за останній податковий (звітний) період (рік) подається до контролюючого органу за місцем реєстрації у паперовому вигляді із самостійно проставленою відміткою «Ліквідаційний» (у верхній правій частині першого аркуша). При цьому, неприбуткові підприємства, установи та організації (далі – неприбуткові організації) можуть подати доповнення до Звіту, передбачене п. 46.4 ст. 46 Податкового кодексу України, у якому пояснити мотиви проставлення відмітки «Ліквідаційний», яке може бути складене в довільній формі.

Згідно з п. 49.3 ст. 49 Податкового кодексу України податкова декларація подається за вибором платника податків, якщо інше не передбачено ПКУ, в один із таких способів:

а) особисто платником податків або уповноваженою на це особою;

б) надсилається поштою з повідомленням про вручення та з описом вкладення;

в) засобами електронного зв’язку в електронній формі з дотриманням вимог законів України від 22 травня 2003 року № 851-IV «Про електронні документи та електронний документообіг» зі змінами та доповненнями та від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» зі змінами та доповненнями.  Формою Звіту, затвердженою наказом Міністерства фінансів України від 17.06.2016 № 553 (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 28.04.2017 № 469), не передбачено проставлення відмітки про подання Звіту за останній податковий (звітний) період, на який припадає дата ліквідації. Ліквідаційний Звіт за останній податковий (звітний) період (рік) подається до контролюючого органу за місцем реєстрації у паперовому вигляді із самостійно проставленою відміткою «Ліквідаційний» (у верхній правій частині першого аркуша). При цьому, неприбуткові організації можуть подати доповнення до Звіту, передбачене п. 46.4 ст. 46 ПКУ, з поясненням мотивів проставлення відмітки «Ліквідаційний», яке може бути складене в довільній формі.

Звертаємо увагу, що на даний час можливість подання Звіту за останній податковий (звітний) період (рік) з проставленням відмітки «Ліквідаційний» засобами електронного зв’язку в електронній формі  не реалізована.

Для неприбуткових організацій, які відповідають вимогам п. 133.4 ст. 133 ПКУ та внесені до Реєстру неприбуткових установ та організацій, встановлюється річний податковий (звітний) період, крім випадків, передбачених п.п. 133.4.3 п. 133.4 ст. 133 ПКУ (п.п. 133.4.7 п. 133.4 ст. 133 ПКУ).

Пунктом 3 ст. 13 Закону України від 16.07.1999 № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» зі змінами та доповненнями визначено, що звітним періодом підприємства, що ліквідується, є період з початку звітного року до дати прийняття рішення про його ліквідацію.

Отже, оскільки дата ліквідації може припадати на початок або середину податкового (звітного) періоду (року), то неприбуткові організації можуть подати останній (ліквідаційний) Звіт до закінчення податкового (звітного) періоду (року), але не пізніше строків встановлених п. 49.18 ст. 49 ПКУ.

kyivobl.tax.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
30.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня   Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (наказ від 11.09.2025) З 27 вересня змінюються правила реєстрації ПН: роз’яснення ДПС Зміни в бронюванні: що передбачено в Програмі діяльності КМУ Для ФОП та самозайнятих – нові правила...
08.09.2025
Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін
Закон № 4536 вносить зміни, зокрема, до Податкового кодексу, Закону від 08.07.2010 № 2464-VІ , Закону від 18.06.2024 № 3817-ІХ. Більшість норм Закону № 4536 набирає чинності з першого числа місяця, наступного за місяцем його опублікування, тобто з 1 жовтня 2025 року. Більше за темою: Квартальна об&...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
Нове
06.10.2025
Право власності було зареєстровано в Реєстрі прав власності на нерухоме майно: чому потрібно його реєструвати і в Державному реєстрі прав
З 1 січня 2013 року в Україні запрацював єдиний електронний Державний реєстр речових прав на нерухоме майно замість Реєстру прав власності на нерухоме майно та паперових книг БТІ. Більше за темою: Продаж майнових прав на майбутні об’єкти нерухомості: документальне оформлення З 1 січня 2013 ро...
06.10.2025
Середня заробітна плата штатних працівників в Україні у серпні – Держстат
Держстат повідомив, що середня заробітна плата штатних працівників в Україні у серпні становить 25 911 грн, що на 588 грн менше ніж у липні. Більше за темою: Індексація зарплати у вересні 2025 року Середня зарплата для бронювання працівників: як визначати Держстат повідомив, що середня заробітна п...
06.10.2025
Вп’яте розширено перелік техніки з компенсацією 15 %
Тепер в переліку 868 найменувань техніки та обладнання від 39 українських машинобудівних підприємств. Більше за темою: Як документально оформити компенсацію вартості комунальних послуг? Міністерство економіки, довкілля та сільського господарства розширило перелік української промислової техніки та ...
Кращі матеріали