Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Подання звітності за формою № 1-ТМ за звітний 2024 рік

Роз’яснення
14.01.2025

Постановою КМУ від 20.10.2023 № 1100 «Деякі питання подання звітності про здійснення діяльності з надання послуг з посередництва у працевлаштуванні за кордоном» затверджено Порядок подання звітності про здійснення діяльності з надання послуг з посередництва у працевлаштуванні за кордоном та форму звітності про здійснення діяльності з надання послуг з посередництва у працевлаштуванні за кордоном № 1-ТМ (далі – форма № 1-ТМ).

Форма № 1-ТМ подається декларантом до Мінекономіки один раз на рік не пізніше 30 січня року, що настає за звітним, та заповнюється за звітний рік (з 1 січня до 31 грудня). Неподання або порушення строків подання звітності протягом трьох звітних періодів поспіль є підставою для прийняття рішення про виключення декларанта з переліку суб’єктів господарювання, що надають послуги з посередництва у працевлаштуванні за кордоном.

Форма № 1-ТМ подається особисто декларантом або його уповноваженою особою до Мінекономіки у паперовій формі поштовим відправленням з описом вкладення чи в електронній формі на офіційну електронну адресу Мінекономіки декларантом з обов’язковим накладенням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, згідно з вимогами законодавства у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг, або в електронній формі через Портал електронних сервісів Мінекономіки (у разі технічної реалізації).

З метою спрощення подання суб’єктами господарювання форми № 1-ТМ інформуємо про можливість подання суб’єктами господарювання зазначеної звітності в електронній формі через Портал електронних сервісів Мінекономіки (назва послуги: «Подання звітності про здійснення діяльності з надання послуг з посередництва у працевлаштуванні за кордоном (форма 1-ТМ)».

Оформлення та подання декларантом звітності за формою № 1-ТМ в електронній формі здійснюється згідно з вимогами законодавства у сферах електронних документів та електронного документообігу, електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг.

Дана форма звітності поширюється виключно на декларантів та не поширюється на суб’єктів господарювання, що продовжують провадити діяльність на підставі відповідної ліцензії.

Принагідно нагадуємо, що відповідно пп. 1 п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнного стану або стану війни» фізичні особи, фізичні особи – підприємці, юридичні особи, крім тих, які наділені бюджетними повноваженнями згідно із законодавством, подають облікові, фінансові, бухгалтерські, розрахункові, аудиторські звіти та будь-які інші документи, подання яких вимагається відповідно до норм чинного законодавства в документальній та/або в електронній формі, протягом трьох місяців після припинення чи скасування воєнного стану або стану війни за весь період неподання звітності чи обов’язку подати документи.

Мінекономіки


Приєднуйтесь до Uteka у Telegramm

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
06.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято закон щодо обміну інформацією та призупинення дії трудового договору Класифікатор професій та кваліфікаційні характеристики об'єднали з Реєстром кваліфікацій: підписано Закон До ДПС будуть подавати інформацію про банківські рахунки не тільки СГД, а та...
10.02.2025
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт про підвищення мінімальної зарплати, пенсій та прожиткового мінімуму
Більше за темою: Мінімальна зарплата та прожитковий мінімум – 2025: які розміри та на що вплинуть Розмір мінімальної заробітної плати Парламентарі подали законопроєкт № 12462, яким передбачається підвищення прожиткового мінімуму, мінімальної зарплати та мінімальної пенсії за віком у 202...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
Нове
08.05.2025
Як на підприємстві створити комісію з питань охорони праці
Основним завданням Комісії з питань охорони праці є захист законних прав та інтересів працівників у галузі охорони праці. Рішення Комісії оформлюється протоколом і має рекомендаційний характер. З метою забезпечення пропорційної участі працівників у вирішенні будь-яких п...
08.05.2025
Порядок зняття з обліку ФО – суб’єктів незалежної професійної діяльності
Щоб бути офіційно знятим з обліку, треба подати заяву до податкової служби за місцем податкового обліку за формою № 8-ОПП. До заяви обов’язково додаються документи, що підтверджують припинення діяльності або зміну її форми. Фізична особа, яка здійснювала незалежну професійну діяльність (наприк...
08.05.2025
Перенесення декретних відпусток: що має знати роботодавець
Вагітні жінки, які працюють, можуть переносити невикористані дні відпустки. Відповідно до Закону від 13.07.2023 №3238-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо особливостей використання відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами» вагітні жінки, які працюють,...
Кращі матеріали