Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Відповіді на топ-10 запитань щодо послуги єЧерга

31.10.2023
  1. Як поставити в чергу авто при заміні тягача в митній декларації?

Поставити в чергу тягач, який вказаний в митній декларації, а потім зробити заміну на інший через кнопку заміни водія чи транспортного засобу.

  1. Як замінити водія в черзі, щоб це інтегрувалося з системою «ШЛЯХ»?

Скасувати заявку водія, якого замінюємо, створити нову заявку, та зачекати 15 хв., щоб відбувся обмін даними з Державною прикордонною службою. Після перевірки заявки у системі «ШЛЯХ» – провести заміну водія в кабінеті єЧерги, натиснувши кнопку «заміна водія/ТЗ» .

  1. Чи критичні допущені при реєстрації помилки в номері ТЗ, митної декларації тощо?

Так, оскільки в системі не передбачено можливість редагувати номер причепа чи дані про вантаж. Слід уважно перевіряти всі дані на кожному етапі реєстрації.

  1. Чому я не можу замінити в черзі водія або тягач? Після внесення нових даних система не дозволяє продовжити дію.

Заміна тягача можлива в межах одного підприємства, тобто код ЄДРПОУ власника автівок має збігатись. Крім того, перед зміною даних в єЧерзі важливо скасувати заявку в системі «ШЛЯХ», та створити нову заявку з актуальними даними.

Зробити заміну на ТЗ, що належить іншому підприємству, неможливо, необхідно бронювати нове місце чергу.

  1. Чому авто постійно перекидає в черзі вперед або назад?

Час в’їзду, що відображається в кабінеті водія стосовно кожного авто, є орієнтовним, він може змінюватись в залежності від багатьох факторів:

  • пропускна здатність МАПП;
  • швидкість роботи суміжної країни;
  • різниця в швидкості оформлення завантажених/порожніх автомобілів;
  • дії з чергою інших водіїв (продовження черг в діапазоні 4–10 годин, скасування тощо);
  • швидкість прибуття та заїзду в кордон;
  • паузи черги у разі тимчасової неможливості здійснювати запуск авто на МАПП.

Необхідно слідкувати за плановим часом в'їзду, найзручніше це робити в мобільному застосунку eCherha.

  1. Як дізнатися, чи підпадає мій вантаж під категорію швидкопсувних?

Перевірка здійснюється за кодом товару згідно з УКТЗЕД.

Якщо код товару є в цьому переліку, при внесенні митної декларації під час реєстрації авто в чергу система автоматично розпізнає його і надасть пріоритет.

Якщо вашого швидкопсувного товару ще немає в цьому переліку, потрібно звернутися в профільну асоціацію, яка, в свою чергу, звертається в профільне Міністерство.

  1. Створили забагато заявок в систему 18-60, але вказали некоректну дату перетину або допустили інші помилки, що робити?

Потрібно скасувати усі створені заявки у порядку зворотному до створення. Тобто створили в порядку 1-2-3-4-5, а скасовуємо в порядку 5-4-3-2-1.

Найдієвішою профілактикою є створення виключно однієї заявки на одного водія для одного перетину.

Нагадуємо, що заявка 18-60 діє в системі 2 дні «до» та 10 днів «після» очікуваної дати перетину.

Якщо час очікування в єЧерзі перевищує строк дії заявки – скасуйте попередню заявку і створіть нову. Водночас місце в черзі зберігається.

  1. Маємо декілька митних декларацій та збірний вантаж. Як правильно зареєструвати таке авто в чергу?

За наявності кількох митних декларацій для реєстрації в черзі використовуємо лише одну з них.

Якщо авто перетинає кордон з Польщею, то у разі наявності коду товару, що підпадає під категорію групи товарів 1–24 слід обирати чергу для товарів групи 1–24.

У разі виявлення порушення такому авто доведеться перереєструватися в правильну чергу.

  1. Як відбувається реєстрація в чергу для перевізників гуманітарних вантажів?

Реєстрацією таких авто в єЧерзі займається Міністерство закордонних справ України. Радимо до початку рейсу звертатися до посольств України в тих країнах, звідки надається гуманітарна допомога. Посольства повідомляють МЗС про перевезення такої допомоги. І тільки за таких умов перевізник може розраховувати на позачерговий перетин кордону.

  1. Не пам'ятаю пароль для входу до особистого кабінету або скасування діючої черги: що робити?

Потрібно провести зміну пароля.

На сторінці авторизації натискаємо на текст «не пам'ятаю пароль». Далі система запросить введення електронної пошти, на яку було створено кабінет у єЧерзі.

Після введення натискаємо кнопку «отримати код».

Згортаємо додаток єЧерги та відкриваємо електронну пошту через браузер або в застосунку. На пошту надійде автоматично згенерований лист із 4-значним кодом. Якщо ви не бачите лист з кодом – радимо оновити сторінку та перевірити папку «Спам».

Повертаємося до єЧерги, де перед вами 3 графи для заповнення. У перших двох вводимо новий пароль (надійний, не менше 8 символів), в третій графі – код із повідомлення, яке отримали на e-mail. Натискаємо «встановити пароль».

Готово! Новий пароль можна використовувати для входу в кабінет та для скасування активної черги, яка більше не актуальна.

Урядовий портал

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято Закон щодо поновлення перебігу позовної давності Мінфін оприлюднив проєкти професійних стандартів «Головний бухгалтер бюджетної установи» та «Бухгалтер бюджетної установи» ДПС відповідає на актуальні запитання платників податкі...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
Нове
20.05.2025
Як видалити дані чи скасувати подане повідомлення про зміни в трудових відносинах
Помилилися при поданні до ПФУ повідомлення про зміни в трудових відносинах? Що треба робити для виправлення помилок? Більше за темою: Як у трудовій книжці зробити запис про роботу за сумісництвом Електронна та паперова трудова книжка: що треба знати працівнику та роботодавцю Трудова книжка в...
20.05.2025
Як усунути недоліки, виявлені в трудовій книжці
Більше за темою: Виправлення запису в трудовій книжці Якщо в трудовій книжці відсутній запис про зміну прізвища або виявлено помилку в написанні прізвища, імені, по батькові, заповнити чи виправити цю інформацію може роботодавець підприємства, де ви працюєте зараз.  Якщо підприємство, яке вне...
20.05.2025
Який код за КАТОТТГ указати в декларації єдинника четвертої групи щодо земельних ділянок на території різних громад
При поданні загальної, нової загальної або уточнюючої загальної декларації у рядку 8 її основної частини заповнюється код адміністративно-територіальної одиниці за місцезнаходженням платника за КАТОТТГ (основним місцем обліку). Який код за КАТОТТГ зазначається у рядку 8 основної частини загальної по...
Кращі матеріали