Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Відповіді на топ-10 запитань щодо послуги єЧерга

31.10.2023 30 0 0

  1. Як поставити в чергу авто при заміні тягача в митній декларації?

Поставити в чергу тягач, який вказаний в митній декларації, а потім зробити заміну на інший через кнопку заміни водія чи транспортного засобу.

  1. Як замінити водія в черзі, щоб це інтегрувалося з системою «ШЛЯХ»?

Скасувати заявку водія, якого замінюємо, створити нову заявку, та зачекати 15 хв., щоб відбувся обмін даними з Державною прикордонною службою. Після перевірки заявки у системі «ШЛЯХ» – провести заміну водія в кабінеті єЧерги, натиснувши кнопку «заміна водія/ТЗ» .

  1. Чи критичні допущені при реєстрації помилки в номері ТЗ, митної декларації тощо?

Так, оскільки в системі не передбачено можливість редагувати номер причепа чи дані про вантаж. Слід уважно перевіряти всі дані на кожному етапі реєстрації.

  1. Чому я не можу замінити в черзі водія або тягач? Після внесення нових даних система не дозволяє продовжити дію.

Заміна тягача можлива в межах одного підприємства, тобто код ЄДРПОУ власника автівок має збігатись. Крім того, перед зміною даних в єЧерзі важливо скасувати заявку в системі «ШЛЯХ», та створити нову заявку з актуальними даними.

Зробити заміну на ТЗ, що належить іншому підприємству, неможливо, необхідно бронювати нове місце чергу.

  1. Чому авто постійно перекидає в черзі вперед або назад?

Час в’їзду, що відображається в кабінеті водія стосовно кожного авто, є орієнтовним, він може змінюватись в залежності від багатьох факторів:

  • пропускна здатність МАПП;
  • швидкість роботи суміжної країни;
  • різниця в швидкості оформлення завантажених/порожніх автомобілів;
  • дії з чергою інших водіїв (продовження черг в діапазоні 4–10 годин, скасування тощо);
  • швидкість прибуття та заїзду в кордон;
  • паузи черги у разі тимчасової неможливості здійснювати запуск авто на МАПП.

Необхідно слідкувати за плановим часом в'їзду, найзручніше це робити в мобільному застосунку eCherha.

  1. Як дізнатися, чи підпадає мій вантаж під категорію швидкопсувних?

Перевірка здійснюється за кодом товару згідно з УКТЗЕД.

Якщо код товару є в цьому переліку, при внесенні митної декларації під час реєстрації авто в чергу система автоматично розпізнає його і надасть пріоритет.

Якщо вашого швидкопсувного товару ще немає в цьому переліку, потрібно звернутися в профільну асоціацію, яка, в свою чергу, звертається в профільне Міністерство.

  1. Створили забагато заявок в систему 18-60, але вказали некоректну дату перетину або допустили інші помилки, що робити?

Потрібно скасувати усі створені заявки у порядку зворотному до створення. Тобто створили в порядку 1-2-3-4-5, а скасовуємо в порядку 5-4-3-2-1.

Найдієвішою профілактикою є створення виключно однієї заявки на одного водія для одного перетину.

Нагадуємо, що заявка 18-60 діє в системі 2 дні «до» та 10 днів «після» очікуваної дати перетину.

Якщо час очікування в єЧерзі перевищує строк дії заявки – скасуйте попередню заявку і створіть нову. Водночас місце в черзі зберігається.

  1. Маємо декілька митних декларацій та збірний вантаж. Як правильно зареєструвати таке авто в чергу?

За наявності кількох митних декларацій для реєстрації в черзі використовуємо лише одну з них.

Якщо авто перетинає кордон з Польщею, то у разі наявності коду товару, що підпадає під категорію групи товарів 1–24 слід обирати чергу для товарів групи 1–24.

У разі виявлення порушення такому авто доведеться перереєструватися в правильну чергу.

  1. Як відбувається реєстрація в чергу для перевізників гуманітарних вантажів?

Реєстрацією таких авто в єЧерзі займається Міністерство закордонних справ України. Радимо до початку рейсу звертатися до посольств України в тих країнах, звідки надається гуманітарна допомога. Посольства повідомляють МЗС про перевезення такої допомоги. І тільки за таких умов перевізник може розраховувати на позачерговий перетин кордону.

  1. Не пам'ятаю пароль для входу до особистого кабінету або скасування діючої черги: що робити?

Потрібно провести зміну пароля.

На сторінці авторизації натискаємо на текст «не пам'ятаю пароль». Далі система запросить введення електронної пошти, на яку було створено кабінет у єЧерзі.

Після введення натискаємо кнопку «отримати код».

Згортаємо додаток єЧерги та відкриваємо електронну пошту через браузер або в застосунку. На пошту надійде автоматично згенерований лист із 4-значним кодом. Якщо ви не бачите лист з кодом – радимо оновити сторінку та перевірити папку «Спам».

Повертаємося до єЧерги, де перед вами 3 графи для заповнення. У перших двох вводимо новий пароль (надійний, не менше 8 символів), в третій графі – код із повідомлення, яке отримали на e-mail. Натискаємо «встановити пароль».

Готово! Новий пароль можна використовувати для входу в кабінет та для скасування активної черги, яка більше не актуальна.

Урядовий портал

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали