Поставити в чергу тягач, який вказаний в митній декларації, а потім зробити заміну на інший через кнопку заміни водія чи транспортного засобу.
Скасувати заявку водія, якого замінюємо, створити нову заявку, та зачекати 15 хв., щоб відбувся обмін даними з Державною прикордонною службою. Після перевірки заявки у системі «ШЛЯХ» – провести заміну водія в кабінеті єЧерги, натиснувши кнопку «заміна водія/ТЗ» .
Так, оскільки в системі не передбачено можливість редагувати номер причепа чи дані про вантаж. Слід уважно перевіряти всі дані на кожному етапі реєстрації.
Заміна тягача можлива в межах одного підприємства, тобто код ЄДРПОУ власника автівок має збігатись. Крім того, перед зміною даних в єЧерзі важливо скасувати заявку в системі «ШЛЯХ», та створити нову заявку з актуальними даними.
Зробити заміну на ТЗ, що належить іншому підприємству, неможливо, необхідно бронювати нове місце чергу.
Час в’їзду, що відображається в кабінеті водія стосовно кожного авто, є орієнтовним, він може змінюватись в залежності від багатьох факторів:
Необхідно слідкувати за плановим часом в'їзду, найзручніше це робити в мобільному застосунку eCherha.
Перевірка здійснюється за кодом товару згідно з УКТЗЕД.
Якщо код товару є в цьому переліку, при внесенні митної декларації під час реєстрації авто в чергу система автоматично розпізнає його і надасть пріоритет.
Якщо вашого швидкопсувного товару ще немає в цьому переліку, потрібно звернутися в профільну асоціацію, яка, в свою чергу, звертається в профільне Міністерство.
Потрібно скасувати усі створені заявки у порядку зворотному до створення. Тобто створили в порядку 1-2-3-4-5, а скасовуємо в порядку 5-4-3-2-1.
Найдієвішою профілактикою є створення виключно однієї заявки на одного водія для одного перетину.
Нагадуємо, що заявка 18-60 діє в системі 2 дні «до» та 10 днів «після» очікуваної дати перетину.
Якщо час очікування в єЧерзі перевищує строк дії заявки – скасуйте попередню заявку і створіть нову. Водночас місце в черзі зберігається.
За наявності кількох митних декларацій для реєстрації в черзі використовуємо лише одну з них.
Якщо авто перетинає кордон з Польщею, то у разі наявності коду товару, що підпадає під категорію групи товарів 1–24 слід обирати чергу для товарів групи 1–24.
У разі виявлення порушення такому авто доведеться перереєструватися в правильну чергу.
Реєстрацією таких авто в єЧерзі займається Міністерство закордонних справ України. Радимо до початку рейсу звертатися до посольств України в тих країнах, звідки надається гуманітарна допомога. Посольства повідомляють МЗС про перевезення такої допомоги. І тільки за таких умов перевізник може розраховувати на позачерговий перетин кордону.
Потрібно провести зміну пароля.
На сторінці авторизації натискаємо на текст «не пам'ятаю пароль». Далі система запросить введення електронної пошти, на яку було створено кабінет у єЧерзі.
Після введення натискаємо кнопку «отримати код».
Згортаємо додаток єЧерги та відкриваємо електронну пошту через браузер або в застосунку. На пошту надійде автоматично згенерований лист із 4-значним кодом. Якщо ви не бачите лист з кодом – радимо оновити сторінку та перевірити папку «Спам».
Повертаємося до єЧерги, де перед вами 3 графи для заповнення. У перших двох вводимо новий пароль (надійний, не менше 8 символів), в третій графі – код із повідомлення, яке отримали на e-mail. Натискаємо «встановити пароль».
Готово! Новий пароль можна використовувати для входу в кабінет та для скасування активної черги, яка більше не актуальна.
Урядовий портал