Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Операції з готівкою під звіт для придбання товарів

02.05.2018

Порядок реєстрації бюджетних зобов'язань регламентується Бюджетним кодексом України та наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 №309 «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 за №419/20732.


ДЕРЖАВНА КАЗНАЧЕЙСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 19.03.2018 р. № 16-09/286-4539

Про відшкодування коштів

Державна казначейська служба України розглянула лист <...> міської ради <...> щодо реєстрації в органах Казначейства бюджетних зобов'язань та бюджетних фінансових зобов'язань при відшкодуванні коштів працівникам установи на підставі звіту про використання коштів, виданих на відрядження або під звіт, і в межах компетенції повідомляє.

Порядок реєстрації бюджетних зобов'язань регламентується Бюджетним кодексом України (далі - Кодекс) та наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 309 «Про затвердження Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов'язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України», зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 за № 419/20732 (далі - Порядок № 309).

Відповідно до частини 1 статті 48 Кодексу розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами, враховуючи необхідність виконання бюджетних зобов'язань минулих років.

Розпорядники бюджетних коштів згідно з пунктами 2.2 та 2.4 Порядку № 309 подають до відповідного органу Казначейства Реєстр бюджетних зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів та/або Реєстр бюджетних фінансових зобов'язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів, а також оригінали документів або їх копії, засвідчені в установленому порядку, що підтверджують факт узяття бюджетного зобов'язання та бюджетного фінансового зобов'язання.

Пунктом 13.2 Порядку казначейського обслуговування місцевих бюджетів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України 23.08.2012 № 938, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12.09.2012 за № 1569/21881 (далі - Порядок № 938), передбачено, що готівка на здійснення інших видатків, які не можуть бути проведені у безготівковій формі, розпорядникам бюджетних коштів видається на підставі заявки на видачу готівки.

Слід зазначити, що після отримання розпорядником бюджетних коштів матеріальних цінностей або послуг, придбаних/отриманих за готівку, до органів Казначейства подаються документи, які підтверджують здійснені видатки (акти придбання матеріальних цінностей чи послуг, рахунки-фактури тощо).

У разі неподання розпорядником бюджетних коштів до органу Казначейства протягом трьох робочих днів після закінчення строку, на який надається готівка під звіт, документів, що підтверджують отримання товарів, робіт чи послуг, органи Казначейства припиняють видачу готівки на зазначені цілі.

Видача готівки відновлюється після подання розпорядником бюджетних коштів до органу Казначейства документів, що підтверджують отримання товарів, робіт чи послуг (пункт 13.4 Порядку № 938).

Перший заступник Голови

В. Дуда

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Уряд пропонує розшири категорії громадян, які мають право на відстрочку Держпраці перевірятиме роботодавців на предмет мобінгу: законопроєкт підписаний ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.06.2025 Які податки планує збільшити ...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
09.07.2025
Чи може роботодавець додати уповноважених осіб для роботи в е-кабінеті без особистого звернення до ПФУ
Чи можу я, як керівник підприємства, додати уповноважених спеціалістів для роботи в кабінеті страхувальника на вебпорталі Пенсійного фонду без особистого звернення до сервісного центру? Більше за темою: Чи зобов’язаний роботодавець інформувати ПФУ через портал електронних послуг про медогляд ...
09.07.2025
Спрощене регулювання трудових відносин: чи є право на відпустку
Чи має працівник право на відпустку в умовах спрощеного режиму регулювання трудових відносин? Більше за темою: Особливості звільнення працівників при спрощеному режимі трудових відносин В умовах спрощеного режиму щорічні оплачувані відпустки та відпустки без збереження заробітної плати надаються пр...
09.07.2025
Як отримати відстрочку у застосунку «Резерв+» автоматично
Деякі громадяни можуть оформити відстрочку від мобілізації автоматично за допомогою застосунку «Резерв+»: як її отримати? Більше за темою: Відстрочка від призову на військову службу під час мобілізації Зміни щодо військового обліку та відстрочки від призову Зокрема, це стосується осіб,...
Кращі матеріали