Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Оскарження податкових повідомлень-рішень: які терміни?

08.10.2019 692 0 0

Відповідно пп.56.3 п.56 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) термін, протягом якого може бути подана скарга для оскарження в адміністративному порядку прийнятих контролюючими органами податкових повідомлень-рішень, складає 10 робочих днів.

Згідно з пп.57.3 п.57 ПКУ, у разі визначення грошового зобов'язання контролюючим органом за підставами, зазначеними у пп.54.3.1 - 54.3.6 ПКУ, платник податків зобов'язаний сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом 10 календарних днів, що настають за днем отримання податкового повідомлення-рішення, крім випадків, коли протягом такого строку такий платник податків розпочинає процедуру оскарження рішення контролюючого органу.

У разі оскарження рішення контролюючого органу про нараховану суму грошового зобов'язання платник податків зобов'язаний самостійно погасити узгоджену суму, а також пеню та штрафні санкції за їх наявності
протягом 10 календарних днів, наступних за днем такого узгодження.

Отже, з метою запобігання нарахуванню штрафних санкцій та пені за порушення строків сплати визначеного у податковому повідомленні-рішенні грошового зобов'язання, платникам податків необхідно дотримуватись передбаченого п.57.3 ПКУ граничного строку сплати, або, у разі незгоди з таким рішенням контролюючого органу, розпочати процедуру його оскарження.

Тобто, у випадку подання скарги на податкове повідомлення-рішення після спливу 10 календарних днів у платника податків виникає обов'язок сплатити нараховану суму грошового зобов'язання протягом строків, визначених у ПКУ, а у разі несплати - такий платник притягується до відповідальності, передбаченої ст.126 ПКУ.

mk.tax.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали