Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Чи зобов’язані підприємці при продажу у кіосках газет застосовувати РРО?

19.06.2017

Суб’єкти господарювання мають право не застосовувати реєстратори розрахункових операцій та розрахункові книжки при продажу у кіосках, з лотків та розносок газет, журналів та інших видань, листівок, конвертів, знаків поштової оплати, якщо питома вага такої продукції становить понад 50 відсотків загального товарообігу.

При цьому обов’язковою умовою є відсутність у складі загального товарообігу операцій з продажу алкогольних напоїв та підакцизних непродовольчих товарів.

Зазначена норма передбачена ст. 9 Закону України від 06.07.1995 №265/95-ВР “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг”, зі змінами.

Джерело: http://kherson.sfs.gov.ua/media-ark/n...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
09.12.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня ПФУ та Держпраці затвердили річні плани перевірок на 2026 рік Базова військова служба та трудові гарантії: пропонують нові зміни Кінцевий термін подачі трудових книжок до ПФУ пропонують відтермінувати Закон про Державний бюджет на 2026 рік прийнято Бізнес зм...
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
09.12.2025
ПФУ удосконалив сервіс «Мої звернення»
Як скористатися у сервісі ПФУ «Мої звернення» пошуком необхідної інформації? Більше за темою: Як оформити вимогу працівника про внесення запису до трудової книжки? Електронна та паперова трудова книжка: що треба знати працівнику та роботодавцю В особистому кабінеті користувача додано м...
09.12.2025
Як уникнути подвійного оподаткування при підтвердженні резидентського статусу платника
Електронний кабінет: для уникнення подвійного оподаткування до заяви про підтвердження резидентського статусу платник надсилає документи/відомості. Розглянемо більш детальніше. Більше за темою: Як застосовувати міжнародні договори (конвенції) про уникнення подвійного оподаткування Порядок підтвердж...
09.12.2025
У Резерв+ з’явилася фото власника документу: чи потрібно оновити ВОД
Застосунок «Резерв+» оновив дизайн і можливості: електронний військово-обліковий документ міститть фото власника: чи потрібно його оновити на підприємстві? Більше за темою: Відстрочка від призову на військову службу: порядок оформлення на практиці Зміни щодо військового обліку та відст...
Кращі матеріали