Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Зразок заповнення на умовному прикладі повідомлення

10.11.2017

Зразок заповнення на умовному прикладі

 

 

 ЗАТВЕРДЖЕНО

 Наказ Державної фіскальної служби України

 №

ПОВІДОМЛЕННЯ

щодо подачі документів про підтвердження реальності здійснення операцій по ПН/РК, реєстрація якої/го зупинено

 

 

 Код платника

14224477

 Назва платника

ТОВ "А"

 ДПІ платника

463

ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА ІНСПЕКЦІЯ У СОБОРНОМУ РАЙОНІ М. ДНІПРА ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДФС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

 

 Директор

4995500512

Романовський Ігор Іванович

 Бухгалтер

 

Не передбачено

Реквізити ПН/РК, реєстрацію якої/го зупинено

 

 № з/п

 Дата складання ПН/РК

 Порядковий номер ПН/РК

 Номер філії

 Реєстраційний номер (за квитанцією, якою повідомлено про зупинку)

 Отримувач (покупець)

 Обсяг постачання (коригування обсягів постачання) без урахування ПДВ (грн.)

 Сума ПДВ (сума коригування ПЗ та ПК)(грн.)

 Кількість документів, що додаються

 індивідуальний податковий номер

 найменування (прізвище, ім'я, по батькові)

 1

 2

 3

 4

 5

 6

 7

 8

 9

 10

 1

30.07.2017

320

 -

9315567400

37442214

ТОВ «Б плюс»

367,2

73,44

8

 Пояснення

 

ТОВ «А» реалізувало целюлозну масу ТОВ «Б плюс» (код ЄДРПОУ 37442214 ) за видатковою накладною №М0166 від 30.07.2017 р. на суму 440,64 грн., в т. ч. ПДВ 73,44 грн., в зв’язку з чим була складена податкова накладна №320 від 30.07.2017 р. Поставка товару здійснилася на умовах DDP згідно п.3.1. Договору поставки №54/1 від 07.06.2017 р. Габарити та маса товару дозволяє не використовувати вантажний автотранспорт. Оплата за реалізований товар відбулася 18.08.2017 р. в повному обсязі. Реалізований товар був вироблений ТОВ «А» на власних виробничих фондах, розміщених у орендованому у ПрАТ «Ю» (код ЄДРПОУ 40344214) цеху. ТОВ «А» виробляє целюлозну масу з макулатури. До 70 відс. сировина придбавається у платників ПДВ, що має відображення у ЄРПН, а також у неплатників ПДВ (документи по придбанню у найбільших постачальників – неплатників ПДВ додаються). Вихід целюлозної маси складає 1000 кг з 1600 кг сировини (калькуляція додається). Виконання технологічних процесів забезпечено трудовими ресурсами – чисельність працюючих 18 осіб (з них 12 – працівники основних професій), середня зарплата за 3 квартал 7400 грн. на місяць. Бухгалтерській облік на підприємстві ведеться КФ «БА» (код ЄДРПОУ 39142451). Основні енергоресурси – електроенергія та природний газ придбаються у регіональних постачальників – «ДТЕК – Дніпрообленерго» та «Дніпрогаз». Більш детальні пояснення та документи, що розкривають зміст операції на 8 аркушах додаються.

Керівник підприємства  

 

Для юридичної особи

X

 керівник

 

 уповноважена особа

 

 

Для фізичної особи – підприємця

 

 підприємець

 

 представник

 

4995500512

 (реєстраційний номер облікової картки платника податків/серія та/або номер паспорта)

 

Романовський Ігор Іванович

 

 

 

07.11.2017

 

 (прізвище, ім’я, по батькові)

 (підпис)

 (дата)

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
09.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (накази від 15.07 та 17.07.2025) Зміни в зарплаті «підакцизних» СГ із 1 жовтня 2025 року: Закон опубліковано У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт щодо змін у законодавстві про мобілізацію...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
12.09.2025
Яка зараз існує відповідальність за продаж підакцизних товарів за цінами нижче мінімально встановлених
Відповідальність за продаж підакцизних товарів – 100 % вартості реалізованих таких підакцизних товарів, але не менше 2 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року. Детальніше див. нижче. Яка відповідальність передбачена за роздрібну торгів...
12.09.2025
Як у декларації з податку на прибуток відобразити аванси з пунктів обміну валюти та особливості зарахування переплат з авансів
Покажемо, як у декларації з податку на прибуток підприємств відображаються сплачені авансові внески з пунктів обміну іноземної валюти та чи переноситься сума авансових внесків, яка перевищує суму нарахованого податкового зобов’язання за такий податковий (звітний) рік, у зменшення податкового з...
12.09.2025
Огляд справ у спорах, пов’язаних із примусовим відчуженням нерухомого майна для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності
Спори з питань відчуження земельних ділянок, інших об’єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності належать до актуальних і водночас складних, що зумовило зарахування їх до окрем...
Кращі матеріали