Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Про зарахування коштів, що надходять як плата за надання інших адмінпослуг

30.08.2018

Сплата за надання інших адміністративних послуг, що справляється у Центрі, який утворений при виконавчому органі міської міста районного значення, селищної, сільської ради зараховується до відповідних місцевих бюджетів
 


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 05.07.2018 р. № 05230-12-10/17856

Про надання роз'яснень

Міністерство фінансів України розглянуло лист <...> щодо надання роз'яснень стосовно зарахування коштів, які надходять як плата за надання інших адміністративних послуг, що справляється у Центрі, утвореному районною державною адміністрацією за кодом класифікації доходів бюджету 22012500 «Плата за надання інших адміністративних послуг» та повідомляє.

Відповідно до частини другої статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги» (Закон № 5203-VI) Центри надання адміністративних послуг утворюються при:

1) Київській міській державній адміністрації;

2) Севастопольській міській державній адміністрації;

3) районній державній адміністрації;

4) районній у місті Києві державній адміністрації;

5) районній у місті Севастополі державній адміністрації;

6) виконавчому органі міської ради міста обласного, республіканського Автономної Республіки Крим значення.

Центри надання адміністративних послуг можуть утворюватися при виконавчому органі міської міста районного значення, селищної, сільської ради у разі прийняття відповідною радою такого рішення.

Тобто у перелічених вище пунктах визначено, де утворюються такі Центри.

В останньому абзаці цієї частини зазначено, що міській міста районного значення, селищній, сільській радам також надається право утворювати Центри при відповідному виконавчому органі, у разі прийняття радою такого рішення.

Тобто Центри, що утворені при виконавчих органах міських міст районного значення, селищних, сільських рад, відіграють допоміжну роль, оскільки їх створення продиктовано потребою громади (прийняття місцевою радою рішення).

У Бюджетному кодексі України (далі - Кодекс) чітко визначено розподіл доходів за рівнями бюджетів.

Так, відповідно до статті 64 Кодексу до доходів загального фонду бюджетів міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, міст Києва та Севастополя, районних бюджетів, бюджетів об'єднаних територіальних громад та, відповідно до статті 69 Кодексу, до доходів загального фонду бюджетів міст районного значення, сільських, селищних бюджетів належить, у тому числі, плата за надання інших адміністративних послуг, що справляється за місцем надання послуг.

Отже, відповідно до пункту 36 частини 1 статті 64 Кодексу, сплата за надання інших адміністративних послуг, що справляється за місцем надання у Центрі, який створений:

  • при районній державній адміністрації, зараховується до районного бюджету;
  • при Київській та Севастопольській міських державних адміністраціях - до відповідних міських бюджетів;
  • при виконавчому органі міської ради міста обласного, республіканського Автономної Республіки Крим значення - до відповідного міського бюджету.

Згідно з пунктом 201 частини першої статті 69 Кодексу сплата за надання інших адміністративних послуг, що справляється у Центрі, який утворений при виконавчому органі міської міста районного значення, селищної, сільської ради зараховується до відповідних місцевих бюджетів.

У зв'язку із зазначеним, просимо лист Мінфіну на адресу Державної казначейської служби України від 06.05.2016 р. № 31-11230-05-10/13011 не використовувати в роботі.

Коментарі до матеріалу
Популярне
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
08.07.2025
З 5 липня в Україні відновлюється обов’язкове подання статистичної звітності
Президент 3 липня підписав Закон від 18.06.2025 № 4505-IX, він офіційно опублікований 5 липня і з цього дня набув чинності. Верховна Рада підтримала зміни до п. 1 Закону від 03.03.2022 № 2115-IX «Про захист інтересів суб’єктів подання звітності та інших документів у період дії воєнн...
Нове
15.09.2025
Чи вимагати трудову книжку при працевлаштуванні сумісника
Надамо відповідь на наступні запитання: чи має надати трудову книжку працівник при працевлаштуванні за сумісництвом та який документ має надати працівник замість трудової книжки. Більше за темою: Особливості оформлення на роботу сумісника Чи має надати трудову книжку працівник при працевлаштуванні ...
15.09.2025
Передоручення: як правильно оформити довіреність на передачу повноважень
Розглянемо, що таке передоручення; яка форма довіреності, виданої в порядку передоручення; умови та особливості оформлення коли передоручення втрачає чинність; порядок скасування довіреності тощо. Більше за темою: Як оформити довіреність на підписання ТТН та інших документів посередником, який відв...
15.09.2025
Як заповнити додаток 1 до декларації екоподатку в частині викидів двоокису вуглецю у разі перевищення їх обсягу (500 тонн) протягом поточного року
Розрахунок за викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення здійснюється у додатку 1 до Декларації. При цьому для кожного стаціонарного джерела забруднення складається два окремих додатка 1, один з яких – для декларування податкових зобов’язань з ек...
Кращі матеріали