Подписывайся на информационную страховку бухгалтера
Разделы:
Подразделы:
Подразделы:
Подразделы:

О зачислении средств, поступающих как плата за предоставление прочих админуслуг 

30.08.2018

Оплата предоставления других административных услуг, взимается в Центре, который образован при исполнительном органе городского города районного значения, поселкового, сельского совета зачисляется в соответствующие местные бюджеты
 


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 05.07.2018 р. № 05230-12-10/17856

Про надання роз'яснень

Міністерство фінансів України розглянуло лист <...> щодо надання роз'яснень стосовно зарахування коштів, які надходять як плата за надання інших адміністративних послуг, що справляється у Центрі, утвореному районною державною адміністрацією за кодом класифікації доходів бюджету 22012500 «Плата за надання інших адміністративних послуг» та повідомляє.

Відповідно до частини другої статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги» (Закон № 5203-VI) Центри надання адміністративних послуг утворюються при:

1) Київській міській державній адміністрації;

2) Севастопольській міській державній адміністрації;

3) районній державній адміністрації;

4) районній у місті Києві державній адміністрації;

5) районній у місті Севастополі державній адміністрації;

6) виконавчому органі міської ради міста обласного, республіканського Автономної Республіки Крим значення.

Центри надання адміністративних послуг можуть утворюватися при виконавчому органі міської міста районного значення, селищної, сільської ради у разі прийняття відповідною радою такого рішення.

Тобто у перелічених вище пунктах визначено, де утворюються такі Центри.

В останньому абзаці цієї частини зазначено, що міській міста районного значення, селищній, сільській радам також надається право утворювати Центри при відповідному виконавчому органі, у разі прийняття радою такого рішення.

Тобто Центри, що утворені при виконавчих органах міських міст районного значення, селищних, сільських рад, відіграють допоміжну роль, оскільки їх створення продиктовано потребою громади (прийняття місцевою радою рішення).

У Бюджетному кодексі України (далі - Кодекс) чітко визначено розподіл доходів за рівнями бюджетів.

Так, відповідно до статті 64 Кодексу до доходів загального фонду бюджетів міст республіканського Автономної Республіки Крим та обласного значення, міст Києва та Севастополя, районних бюджетів, бюджетів об'єднаних територіальних громад та, відповідно до статті 69 Кодексу, до доходів загального фонду бюджетів міст районного значення, сільських, селищних бюджетів належить, у тому числі, плата за надання інших адміністративних послуг, що справляється за місцем надання послуг.

Отже, відповідно до пункту 36 частини 1 статті 64 Кодексу, сплата за надання інших адміністративних послуг, що справляється за місцем надання у Центрі, який створений:

  • при районній державній адміністрації, зараховується до районного бюджету;
  • при Київській та Севастопольській міських державних адміністраціях - до відповідних міських бюджетів;
  • при виконавчому органі міської ради міста обласного, республіканського Автономної Республіки Крим значення - до відповідного міського бюджету.

Згідно з пунктом 201 частини першої статті 69 Кодексу сплата за надання інших адміністративних послуг, що справляється у Центрі, який утворений при виконавчому органі міської міста районного значення, селищної, сільської ради зараховується до відповідних місцевих бюджетів.

У зв'язку із зазначеним, просимо лист Мінфіну на адресу Державної казначейської служби України від 06.05.2016 р. № 31-11230-05-10/13011 не використовувати в роботі.

Комментарии к материалу
Популярное
17.07.2025
Кабмин обновил правила определения критичности предприятий для бронирования работников
Порядок и Критерии, по которым бронируют работников предприятий, вновь изменились. Рассмотрим, кого в этот раз это касается. Больше по теме: Зарплатные критерии для бронирования работников: исчисляем среднюю зарплату Сроки хранения документов по воинскому учету и бронированию Бронирование в ферме...
26.08.2025
Разъяснение Минэкономики относительно организации бронирования военнообязанных: письмо от 19.08.2025
Минэкономики: письмо от 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 об организации бронирования военнообязанных. Больше по теме: Зарплатные критерии для бронирования работников: исчисляем среднюю зарплату Сроки хранения документов по воинскому учету и бронированию Бронирование в фермерском хозяйстве: особеннос...
08.07.2025
С 5 июля в Украине возобновляется обязательное представление статистической отчетности
Президент 3 июля подписал Закон от 18.06.2025 № 4505-IX, он официально опубликован 5 июля и с этого дня вступил в силу. Верховная Рада поддержала изменения к п. 1 Закона от 03.03.2022 № 2115-IX «О защите интересов субъектов подачи отчетности и других документов в период действия военного ...
Новое
15.09.2025
Требовать ли трудовую книжку при трудоустройстве совместителя
Ответим на следующие вопросы: должен ли предоставить трудовую книжку работник при трудоустройстве по совместительству и какой документ должен предоставить работник вместо трудовой книжки. Больше по теме: Особенности оформления на работу совместителя Должен ли предоставить трудовую книжку работник п...
15.09.2025
Перепоручение: как правильно оформить доверенность на передачу полномочий
Рассмотрим, что такое перепоручение; какова форма доверенности, выданной в порядке перепоручения; условия и особенности оформления, когда перепоручение утрачивает силу; порядок отмены доверенности и т. д. Больше по теме: Как оформить доверенность на подписание ТТН и других документов посредником, о...
15.09.2025
Как заполнить приложение 1 к декларации эконалога в части выбросов двуокиси углерода в случае превышения их объема (500 тонн) в течение текущего года
Расчет за выбросы загрязняющих веществ в атмосферный воздух стационарными источниками загрязнения осуществляется в приложении 1 к Декларации. При этом для каждого стационарного источника загрязнения составляется два отдельных приложения 1, одно из которых – для декларирования налоговых обязате...
Лучшие материалы