Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Про виплати за додаткове навантаження

07.02.2017

МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ

ЛИСТ

від 15.11.2016 р. N 1571/13/84-16

Про виплати за додаткове навантаження

Департамент заробітної плати та умов праці розглянув лист щодо виплат за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов'язків тимчасово відсутнього державного службовця або за вакантною посадою і в межах компетенції повідомляє.

Виплати за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов'язків тимчасово відсутнього державного службовця та за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов'язків за вакантною посадою державної служби передбачені статтею 50 Закону України від 10 грудня 2015 року N 889-VIII "Про державну службу".

Зазначені виплати встановлюються державним службовцям керівником державної служби за поданням їх безпосередніх керівників.

За додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов'язків за вакантною посадою керівника структурного підрозділу, його заступника або за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов'язків тимчасово відсутнього керівника структурного підрозділу (заступника керівника) виплати, на нашу думку, можуть здійснюватись державному службовцю за рішенням керівника державної служби за поданням керівника вищого рівня цього підрозділу.

Щодо можливості встановлення зазначених виплат керівнику структурного підрозділу та його заступнику у зв’язку з виконанням обов'язків тимчасово відсутнього державного службовця або за вакантною посадою державного службовця, то кваліфікаційними характеристиками керівних посад передбачено здійснення керівництва діяльністю відповідного структурного підрозділу та забезпечення ефективного виконання покладених на цей підрозділ завдань. Крім того, керівники розподіляють обов'язки між працівниками, координують і контролюють їх роботу, несуть відповідальність за якісне виконання ними завдань та обов'язків, а також надають методичну допомогу працівникам для виконання цих завдань та обов'язків.

Таким чином, керівник підрозділу (заступник керівника) має володіти знаннями, вміннями і навичками, необхідними для виконання завдань, покладених на цей підрозділ.

При виконанні керівником структурного підрозділу (заступником керівника) обов'язків за вакантною посадою державного службовця цього структурного підрозділу або на час його тимчасової відсутності виплати не проводяться.

Водночас зазначаємо, що листи Міністерства не є нормативно-правовими актами, за своєю природою вони носять інформаційний, роз'яснювальний та рекомендаційний характер і не повинні встановлювати нових правових норм.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
12.08.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 01.08.2025 Із 6 серпня ДПС змінює кваліфіковані сертифікати для підписання повідомлень: завантажте нові Кабмін пропонує зміни до Закону про бухоблік щодо запровадження звітності із сталого розв...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
21.05.2025
Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки
Більше за темою: Перелік галузевих та регіональних нормативних актів, якими затверджено критерії визнання підприємств критично важливими в особливий період Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Мінекономіки в листі від 19.05.2025 № 27-11/37509-07 поінформу...
Нове
13.08.2025
Обов’язки роботодавця з охорони праці при дистанційній роботі
Використовуєте роботу дистанційних працівників? Тоді слід розробити Інструкцію з охорони праці! Більше за темою: Інструкція з охорони праці для працівників офісу Інструкція з охорони праці для студентів, що проходять виробничу практику Обов’язки роботодавця із забезпечення охорони праці прац...
13.08.2025
Особливості врахування витрат, не пов’язаних із господарською діяльністю
Витрати по окремим операціям, не пов’язаним із господарською діяльністю, не враховуються при визначенні об’єкта обкладення податком на прибуток підприємств. Так, за окремими операціями виникають різниці, на які збільшується фінансовий результат до оподаткування. Детальніше див. нижче. Бі...
13.08.2025
За яких умов працівники можуть оформити неоплачувані відпустки під час воєнного стану
Законодавство передбачає два основні види неоплачуваних відпусток: за згодою сторін або в обов’язковому порядку. Кожен вид має свої особливості, зокрема, умови оформлення, тривалість і порядок припинення. Детальніше див. нижче. Більше за темою: Заміна відпустки грошовою компенсацією: коли та ...
Кращі матеріали