Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Щодо правомірності надання ЦОП у м. Києві безоплатної послуги по забезпеченню платників податків бланками звітності

ДЕРЖАВНА ФІСКАЛЬНА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС у м. КИЄВІ

ЛИСТ

від 06.05.2016 р. № 3422/С/26-15-13-02-15


Головне управління Державної фіскальної служби у м. Києві розглянуло запит на отримання публічної інформації щодо правомірності надання центрами обслуговування платників у м. Києві безкоштовної послуги по забезпеченню платників податків бланками звітності та повідомляє наступне.

З метою забезпечення виконання Закону України від 06 вересня 2012 № 5203-VI «Про адміністративні послуги» (далі – Закон №5203-VI) та організації надання послуг клієнтам відповідно до світових стандартів якості обслуговування на базі податкових інспекцій та відділень територіальних органів Державної фіскальної служби створені центри обслуговування платників (далі - ЦОП).

Наказом Міністерства доходів і зборів України від 30.09.2013 № 519 затверджено Концепцію та документи для забезпечення ефективної організації роботи з надання адміністративних послуг та сервісів ЦОП.

Надання адміністративних послуг платникам у ЦОП здійснюється у залі (секції) надання адміністративних послуг спеціалістами державної податкової інспекції (відділення), відповідно до їх компетенції.

Інформаційні послуги, які надаються у ЦОП, стосуються, зокрема, допомоги платникам у оформленні заяв, заповненні податкової звітності; надання інформації про реквізити рахунків для зарахування платежів до бюджетів, надання платникам інформації про стан розрахунків з бюджетами; надання безкоштовного програмного забезпечення для формування та подання податкової звітності в електронному вигляді; розповсюдження брошур, буклетів, пам’яток та іншої друкованої продукції про сплату податків, тощо.

Також, підпунктом 179.9 статті 179 ПОДАТКОВОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ  встановлено, що бланки податкових декларацій мають безоплатно надаватися контролюючими органами платникам податку на їх запит, а також бути загальнодоступними для населення.

Частиною десятою статті 9 Закону № 5203-VI передбачено, що суб'єкт надання адміністративних послуг забезпечує можливість безоплатного одержання суб'єктами звернення у достатній кількості бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративної послуги, в тому числі одержання бланків з веб-сайтів суб'єктів надання адміністративних послуг, у центрах надання адміністративних послуг.

Крім цього, статтею 15 Закону № 5203-VI визначено, що у приміщеннях, де розміщуються центри надання адміністративних послуг, інших приміщеннях, де надаються адміністративні послуги, можуть надаватися супутні послуги (виготовлення копій документів, ламінування, фотографування, продаж канцелярських товарів, надання банківських послуг тощо).

Забороняється відносити до супутніх послуг надання консультацій та інформації, пов'язаних з наданням адміністративних послуг, продаж бланків заяв та інших документів, необхідних для звернення щодо надання адміністративних послуг, а також надання допомоги в їх заповненні, формуванні пакета документів.        Фінансове забезпечення діяльності центрів обслуговування платників здійснюється за рахунок коштів, передбачених у державному бюджеті на відповідний рік для забезпечення діяльності Державної фіскальної служби.

Заступник начальника                                                                                        В.С. Варгіч

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
12.11.2025
З 1 січня 2026 року діятиме нова система КВЕД: що зараз робити бізнесу
Нова система класифікації видів економічної діяльності – розбираємось разом! Більше за темою: Зарядка електромобілів: який це КВЕД і чи потрібна ліцензія? Види діяльності: на що впливає КВЕД? Із 1 січня 2027 року Україна переходить на нову класифікацію видів економічної діяльності – NA...
29.09.2025
Оновлено План-графік проведення перевірок (26.09.2025)
ДПС внесла зміни в План-графік проведення документальних планових перевірок платників податків. Більше за темою: За який період може бути проведено планову податкову перевірку з огляду на призупинення строків давності? Допуск контролюючих органів до перевірки: покроковий алгоритм дій Чи можн...
08.10.2025
Оновлено Довідник умовних кодів товарів
ДПС опублікувала оновленний Довідник умовних кодів товарів. ДПС опублікувало оновлений Довідник умовних кодів товарів. Умовний код товару Назва товару 00101 житловий будинок 00102 будівля 00103 ...
Нове
26.12.2025
У 2025 році середній розмір компенсації роботодавцям за облаштування інклюзивного робочого місця складав 77 000 грн
Кожен роботодавець, який працевлаштовує людину з інвалідністю, має право на компенсацію витрат на облаштування робочого місця. Середня така виплата становить 77 тисяч гривень. Більше за темою: Санкції за невиконання нормативу з працевлаштування осіб з інвалідністю Компенсація витрат на облаштуванн...
26.12.2025
Особливості визначення фінрезультату до оподаткування у разі застосовання прискореної амортизації
Якщо продаж ОЗ відбувся після закінчення періоду нарахування прискореної амортизації такого ОЗ, то фінансовий результат до оподаткування збільшується на суму залишкової вартості окремого об’єкта ОЗ, визначеної відповідно до НП(С)БО або МСФЗ та зменшується на суму залишкової вартості окремого о...
26.12.2025
Чим керувалася ДПС при складанні Плану-графіка перевірок на 2026 рік
План-графік складено з акцентом на якість перевірок, а не на їх кількість. Контрольні заходи спрямовуються лише на платників, у яких є висока ймовірність порушення податкового законодавства та можливі значні недоплати до бюджету. Більше за темою: Допуск контролюючих органів до перевірки: покроковий...
Кращі матеріали