Нова реєстраційна картка для отримання е-послуг в держсекторі
Ввідповідно до пунктів 4 та 11 Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності (далі – Державні установи) затверджених Постановою КМУ від 19.09.2018 р. №749, Державні установи для здійснення інформаційного обміну з іншими юридичними особами використовують виключно захищені носії особистих ключів.
Для визначення достовірності походження та проведення перевірки цілісності електронних даних, а також ідентифікації Державної установи як підписувача, у тому числі для засвідчення відповідності електронних копій електронного та паперового (фотокопія) документів оригіналу у випадках, передбачених законодавством, установа застосовує кваліфіковану електронну печатку, яка створюється за допомогою захищених носіїв особистих ключів.
З метою вдосконалення процесу надання електронних довірчих послуг, наказом ІДД ДПС від 22.11.2019 р. №56 запроваджено нову Реєстраційну картку та Додаток до реєстраційної картки для органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій державної форми власності.
acskidd.gov.ua
Коментарі до матеріалу