Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Необхідні кроки для оформлення найманого працівника

30.05.2019 270 0 0

ГУ ДФС у Чернігівській області звертає увагу роботодавців щодо важливості офіційного працевлаштування працівників. В іншому випадку, особа позбавляється: соціального страхування; виплат у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю; допомоги у разі настання нещасного випадку під час виробничого процесу; виплати своєчасно та не нижче мінімальної заробітної плати, офіційної відпустки, відпустки по догляду за дитиною тощо.

Для оформлення найманого працівника необхідно:

1) укласти трудовий договір в письмовій формі (форма трудового договору між працівником і фізичною особою, яка використовує найману працю, затверджена наказом Мінпраці від 08.06.2001 №260), реєструвати трудові договори в центрі зайнятості не потрібно;

2) оформити наказ (розпорядження) щодо прийняття працівника на роботу;

3) до початку роботи працівника, подати до територіальних органів Державної фіскальної служби за місцем обліку підприємця як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, повідомлення про прийняття працівника на роботу (форма повідомлення встановлена постановою КМУ від 17 червня 2015 року №413);

4) зробити запис в трудовій книжці про прийняття працівника на роботу (Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Мін'юсту, Мінпраці, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 №58).

ch.sfs.gov.ua

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали