Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Казначейство починає оприлюднювати інформацію про платіжні транзакції

Постановою № 676 від 14 вересня 2015 року Кабмін затвердив Порядок оприлюднення на єдиному веб-порталі використання публічних коштів інформації про платіжні транзакції на єдиному казначейському рахунку.

Інформацію про проведені органами Казначейства платіжні транзакції у випадку, коли на неї не поширюються обмеження, передбачені законодавством, оприлюднюється на веб-порталі способом, який надає можливість користувачам здійснювати пошук даних про операції з руху коштів на рахунках державного та місцевих бюджетів, фондів загальнообов'язкового державного соцстрахування та інших даних.

Технологічний формат інформації про платіжні транзакції для використання сервісів інтеграції визначається Мінфіном.

Інформація про платіжні транзакції оприлюднюється на веб-порталі в он-лайн режимі після закриття операційного дня з використанням відповідних сервісів інтеграції веб-порталу.

Роз'яснення по суті платіжних транзакцій, розміщені на веб-порталі, надаються власниками рахунків (розпорядниками, одержувачами бюджетних коштів та іншими клієнтами).

Д
ля забезпечення пошуку інформації про платіжні транзакції і відображення інформації в доступній для користувачів формі на веб-порталі розміщуються технологічні довідники, власником яких є Казначейство. Казначейство забезпечує актуалізацію довідників шляхом розміщення змін до них на веб-порталі. Вичерпний перелік довідників визначається Мінфіном. Казначейство несе відповідальність за своєчасність і повноту довідкової інформації, що розміщується на веб-порталі.

Основні вимоги і технологія передачі даних, формат обміну, обов'язки відповідальних за оприлюднення інформації також визначаються Мінфіном.

У свою чергу, Казначейство контролює достовірність, повноту і цілісність інформації про платіжні транзакціях на єдиному казначейському рахунку.

Крім того, Казначейство забезпечує організацію та виконання робіт щодо своєчасної підготовки інформації для опублікування засобами автоматизованої обробки даних і взаємодії з суб'єктом, уповноваженим Кабміном адмініструвати веб-портал.

Суб'єкт, уповноважений адмініструвати веб-портал, забезпечує прийняття та автоматичне розміщення інформації на веб-порталі.

ДПІ у Голосіївському районі ГУ ДФС у м. Києві

Джерело: http://kyiv.sfs.gov.ua/okremi-storink...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
06.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято закон щодо обміну інформацією та призупинення дії трудового договору Класифікатор професій та кваліфікаційні характеристики об'єднали з Реєстром кваліфікацій: підписано Закон До ДПС будуть подавати інформацію про банківські рахунки не тільки СГД, а та...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
14.02.2025
Зміни в законодавстві з 10 по 14 лютого 2025 року
Кабмін затвердив зміни до Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів Унесено зміни до постанови КМУ від 14.04.1997 № 346 «Про затвердження Порядку надання щорічної основної відпустки тривалістю до 56 календарних днів керівним працівникам закладів та установ ...
Нове
09.05.2025
Мінагрополітики здійснює моніторинг відповідності критично важливих підприємств Критеріям
Мінагрополітики наголошує на неухильному дотриманні вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів протягом діяльності підприємств з дати прийняття рішення про визначення їх критично важливими.  Більше за темою: Бронювання військовозобов’язаних працівників агропромислового се...
09.05.2025
Скільки отримає пенсіонер у разі благодійної пожертви від юрособи
Якщо благодійна пожертва адресна, 70 % суми виплачується пенсіонеру, 30 % суми спрямовується до бюджету ПФУ та використовується як фінансовий ресурс на виплату пенсій. Більше за темою: Договір пожертви До фінансування пенсійних виплат на благодійній основі може долучитися будь-яка юридична або...
09.05.2025
Інструктаж з охорони праці у разі надомної або дистанційної роботи
Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи В організації працює три особи (начальник та 2 головних спеціаліста). Наразі стало питання щодо проходження навчання з ОП: чи повинен проходити начальник організації чи спеціаліст, який займається розробкою та реєстрацією інструкц...
Кращі матеріали