Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Який обсяг робіт з прибирання потрібен для нарахування мінімальної зарплати?

25.10.2017

Який обсяг робіт з прибирання приміщення при 8-ми годинному робочому дні потрібен для нарахування мінімальної заробітної плати?

Норми обслуговування площі для одного прибиральника встановлюються відповідно до Міжгалузевих норм чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (далі — Міжгалузеві норми), затверджених наказом Міністерства праці України від 11.05.2004 № 105.
Відповідно до частини першої статті 50 Кодексу законів про працю України нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Норма обслуговування для прибиральника службових приміщень відповідає 8-ми годинному робочому дню.
При визначенні норми обслуговування прибиральниками службових приміщень визначено такий перелік робіт: прибирання службових приміщень, сходів; витирання пилу, підмітання вручну та миття вручну або за допомогою машин і пристроїв стін, підлоги, стелі, віконних рам, жалюзі і скла, дверних блоків, меблів та килимових виробів; чищення і дезінфікування раковин та іншого санітарно-технічного устаткування: очищення урн від паперу і промивання їх дезінфікуючими розчинами; збирання сміття та винесення його до встановленого місця; додержання правил санітарії та гігієни в приміщеннях, що прибираються.
Коефіцієнт заставленості визначається з відношення площі, яку займають предмети, які знаходяться у приміщенні одного призначення, до всієї площі приміщень, що відображено в таблиці 1.
Таблиця 1
Норма обслуговування для прибиральника за зміну.

Заставленість

0,2

0,21- 0,40

0,41- 0,60

0,60

Площа, м.кв.

560

480

400

320

Якщо у зміну прибирання здійснюється більше одного разу, то норма обслуговування і норма часу обслуговування перераховуються. Перерахунок виконується помноженням норми обслуговування на відповідний поправочний коефіцієнт або відношенням на нього норми часу обслуговування. У Типових нормах обслуговування для прибиральників виробничих приміщень промислових підприємств містяться поправочні коефіцієнти для перерахування норм для різної повторюваності прибирання приміщень, які не мають відходів, що наведені у таблиці 2.
Таблиця 2
Поправочні коефіцієнти.

Повторюваність прибирання у зміну

1,2

1,4

1,6

1,8

2,0

2,2

2,4

2,6

2,8

3,0

Поправочні коефіцієнти

0,83

0,71

0,62

0,55

0,5

0,45

0,41

0,38

0,35

0,33

У Міжгалузевих нормах зазначено, що періодичність прибирання службових приміщень встановлюється роботодавцем згідно з місцевими організаційно-технічними умовами.
Отже, обсяг робіт по прибиранню приміщення при 8-ми годинному робочому дню, який потрібен для нарахування мінімальної заробітної плати встановлюється роботодавцем при розробленні робочої інструкції прибиральника службових приміщень, керуючись вищенаведеними нормами з врахуванням специфіки прибирання відповідного закладу.

Джерело: http://rv.dsp.gov.ua/

 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
24.06.2025
Понад три тисячі СГ отримали упереджувальні повідомлення від ДПС
Основна мета – попередити бізнес та дати можливість виправити ситуацію. Більше за темою: Чи можуть контролюючі органи перевірити підприємство, якщо директор тимчасово відсутній? Чи може підприємство подати первинні документи до органу ДПС після проведення перевірки ДПС продовжує працювати на...
24.06.2025
Страховий закордонний стаж: чи зараховується він для призначення пенсії в Україні
Як зарахувати свій страховий стаж, одержаний за кордоном, для призначення пенсії в Україні? Більше за темою: Стаж працівників для пільгових пенсій Стаж для щорічної відпустки: таблиця-підказка Як розрахувати страховий стаж для оплати лікарняного? Нещодавно Уряд ухвалив постанову, що має принципов...
24.06.2025
Договори пожертви та дарування: Мін’юст роз’яснює різницю
Розглянемо договори пожертви та дарування, чим вони відрізняються; права пожертвувача; форма договору; укладення договору пожертви тощо. Більше за темою: Акт приймання-передачі транспортного засобу за договором дарування Дарування частки у ТОВ: як оформити? Договір дарування частки в статутн...
Кращі матеріали