Як зняти РРО з реєстрації у разі відсутності зв’язку із Центром сервісного обслуговування
18.11.2016 445 0 0
ДФС у листі від 01.11.2016 р. №1369/Д/15-32-14-06-08 розглянула питання щодо зняття касового апарату з реєстрації у разі відсутності зв'язку із ЦСО.
Перед скасуванням реєстрації РРО є необхідність розпломбування РРО в ЦСО, з яким суб'єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО.
Разом із заявою про скасування реєстрації суб'єкт господарювання надає довідку ЦСО про розпломбування РРО (крім випадків установлення невідповідності конструкції та програмного забезпечення РРО документації виробника) та повертає контролюючому органу реєстраційне посвідчення.
Податківці наголошують, що діючим законодавством не передбачено інший спосіб чи виняток при проведенні скасування реєстрації РРО у разі відсутності зв’язку із ЦСО.
В такому випадку ДФС пропонує вжити заходів щодо встановлення зв’язку із ЦСО, з яким укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО, та враховувати вищевказані норми чинного законодавства.
Коментарі до матеріалу