Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як зняти РРО з реєстрації у разі відсутності зв’язку із Центром сервісного обслуговування

18.11.2016

ДФС у листі від 01.11.2016 р. №1369/Д/15-32-14-06-08 розглянула питання щодо зняття касового апарату з реєстрації у разі відсутності зв'язку із ЦСО.

Перед скасуванням реєстрації РРО є необхідність розпломбування РРО в ЦСО, з яким суб'єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО.

Разом із заявою про скасування реєстрації суб'єкт господарювання надає довідку ЦСО про розпломбування РРО (крім випадків установлення невідповідності конструкції та програмного забезпечення РРО документації виробника) та повертає контролюючому органу реєстраційне посвідчення.

Податківці наголошують, що діючим законодавством не передбачено інший спосіб чи виняток при проведенні скасування реєстрації РРО у разі відсутності зв’язку із ЦСО.

В такому випадку ДФС пропонує вжити заходів щодо встановлення зв’язку із ЦСО, з яким укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО, та враховувати вищевказані норми чинного законодавства.

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
17.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Яку інформацію зобов’язані подавати критично важливі підприємства до ПФУ Оприлюднено проєкт змін до НП(С)БО 12 До 20 червня підприємства мають подати до ТЦК інформацію про наявність транспортних засобів Зміна правил призупинення трудових договорів в умо...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
17.06.2025
Договір дарування: що варто знати
Розглянемо, що варто знати про договір дарування: сторони договору, форма договору, обов’язки дарувальника, прийняття дарунка, одностороння відмова від договору тощо. Дарування – це прояв довіри та турботи про близьких. Але навіть у таких щирих намірах важливо залишатися обачними та офор...
17.06.2025
Що таке Ідентифікатор виробничих небезпек і для чого він потрібен
Охорона праці на підприємстві: що можна зостосувати для швидкого реагування на небезпечні ситуації? Більше за темою: Чи можна укласти договір цивільно-правового характеру з фахівцем з охорони праці Охорона праці: права працівників, обов’язки роботодавця, служба охорони праці Інструкція з ох...
17.06.2025
Хто має право додавати уповноважених спеціалістів для роботи в е-Кабінеті страхувальника
На вебпорталі ПФУ з’явилася нова функція в Кабінеті страхувальника! Більше за темою: Чи зобов’язаний роботодавець інформувати ПФУ через портал електронних послуг про медогляд працівників? Хто з роботодавців зобов’язаний подавати оперативну інформацію про працівників до ПФУ? Пенс...
Кращі матеріали