Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як роботодавцю отримувати компенсацію витрат на оплату праці за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб: пояснює служба зайнятості 

24.03.2022

Такі зміни стали можливі завдяки урядовим ініціативам, а саме - ухваленню відповідної Постанови Кабінету Міністрів України від 20 березня 2022 року №331. 

Так, у документі, зокрема, зазначається, що компенсація витрат надається роботодавцю за кожну працевлаштовану особу на умовах строкового або безстрокового трудового договору (контракту), гіг-контракту, зокрема за сумісництвом.

Зі свого боку роботодавець має перебувати на обліку як платник єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування. Важливою умовою є подання податкової звітності за IV квартал 2021 р. або річної звітності за 2021 рік. Розмір встановленої зарплати працівника не може бути нижчим за розмір мінімальної, встановленої законодавством. 

Щомісячна компенсація становить 6500 гривень за кожну працевлаштовану особу. Загальна тривалість надання такої компенсації не може перевищувати двох місяців з дня працевлаштування. Програма діє на період воєнного стану та впродовж 30 календарних днів після його закінчення. 

Як отримати компенсацію?

Не раніше ніж через 5 днів після працевлаштування внутрішньо переміщеної особи роботодавець подає заяву:

  • в електронній формі через “Портал Дія”;
  • у паперовій формі  особисто під час відвідування центру зайнятості за місцезнаходженням роботодавця або на адресу електронної пошти  відповідного центру зайнятості.

У разі подання заяви через центр зайнятості також додаються:

  • копія наказу про працевлаштування особи;
  • документ, що підтверджує працевлаштування на умовах, передбачених вищевказаною Постановою;
  • відомості про працівників, які є застрахованими особами (прізвище, ім’я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку в паспорті);
  • копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи.

Попри воєнний стан підприємства України продовжують працювати. Відповідний механізм сприятиме відновленню економічної активності та запобігатиме безробіттю. 

“Закликаємо всіх роботодавців, які працевлаштовують на роботу внутрішньо переміщених осіб, подавати заяви через “Портал Дія” або звертатися до центрів зайнятості. Ми завжди готові до співпраці, наша мета – допомогти людям знайти роботу та підтримати бізнес в умовах воєнного часу. Дякуємо уряду і Міністерству економіки за своєчасні ініціативу та підтримку», - наголосила директорка Державного центру зайнятості Юлія Жовтяк.

Порядок отримання компенсації тут: https://www.dcz.gov.ua

https://www.dcz.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
08.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Уряд пропонує розшири категорії громадян, які мають право на відстрочку Держпраці перевірятиме роботодавців на предмет мобінгу: законопроєкт підписаний ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 27.06.2025 Які податки планує збільшити ...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
11.07.2025
Що робити у разі виявлення помилок у даних після автоматичної постановки на військовий облік
Автоматична постановка на військовий облік заощаджує час військовозобовʼязаним, оскільки їм не треба стояти в чергах, збирати папери та проходити військово-лікарську комісію. Більше за темою: Дорогою на роботу працівника забрали до ТЦК: дії роботодавця В Україні діє механізм, який дозволяє ста...
11.07.2025
Виплата неприбутковою організацією матдопомоги, допомоги на лікування, надання позик: чи виключать за це з Реєстру
Розглянемо, чи є підставою для виключення неприбуткової організації з Реєстру неприбуткових установ та організацій надання своїм засновникам (учасникам), членам такої організації, працівникам матеріальну допомогу або здійснення виплат на потреби учасників (лікування, надання позик тощо). Більше за&n...
11.07.2025
Лист ПФУ: Щодо врахування лікарняних до виплат заброньованих працівників
ПЕНСІЙНИЙ ФОНД УКРАЇНИ   ЛИСТ   від 27.06.2025 р. № 2800-060202-8/42767   (Витяг)   Пенсійний фонд України, розглянувши ваше звернення [...], повідомляє.     Статтею 20 розділу V Закону України від 08.07.2010 № 2464-VI "Про збір та облік єдиного внеску на з...
Кращі матеріали