Як підприємцю отримати витяг з реєстру платників єдиного податку в електронній формі
Підприємець – платник єдиного податку може через приватну частину Електронного кабінету в меню «Заяви, запити для отримання інформації» створити, підписати та надіслати до відповідного органу ДПС запит про отримання витягу з реєстру платників єдиного податку. Про це повідомляють в Головному управлінні ДПС в Івано-Франківській області.
Форми запиту про отримання витягу затверджені наказом Мінфіну від 16.07.2019 № 308. Форма запиту передбачає проставляння платником податків відмітки у полі «Спосіб отримання витягу», а саме, безпосередньо в контролюючому органі або в електронному вигляді.
У разі надсилання запиту за формою F1302101 з відміткою «в електронному вигляді» у полі «Спосіб отримання витягу», платник єдиного податку отримує в електронній формі витяг з реєстру платників єдиного податку за формою F1402101 у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.
Строк надання витягу для зареєстрованих платників єдиного податку не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту, а для суб’єктів господарювання, які подали заяву щодо переходу на спрощену систему оподаткування, – двох робочих днів з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру. Звертаємо увагу, що роздрукований електронний витяг в паперовому вигляді не вважається оригіналом.
Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.
ГУ ДПС в Івано-Франківській області
Коментарі до матеріалу