Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Підписатися

Як оформити покладання обов’язків головного бухгалтера на директора?

08.11.2023 540 0 0

Якщо головний бухгалтер звільнився, а нового не призначили або його посаду скоротили, на цей період, коли немає головного бухгалтера, призначається особа, яка буде виконувати за суміщенням роботу головного бухгалтера, з доплатою. Це може бути директор.

Якщо посада головного бухгалтера буде у штаті, але обов’язки ведення обліку плануєте покласти на директора, зверніть увагу на те, що директор може тимчасово замінювати головного бухгалтера у порядку суміщення посад із відповідною доплатою згідно із законодавством як визначено у ст. 105 КЗпП та колективним договором.

Держпраці

Коментарі до матеріалу

Кращі матеріали