Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Як амортизуються витрати банків на поліпшення орендованих ОЗ

14.02.2019

Облік основних засобів в бухгалтерському обліку банків визначається Інструкцією з бухгалтерського обліку основних засобів і нематеріальних активів банків України, яка затверджена постановою Нацбанку від 20.12.2005 р. № 480.

Порядок обліку операцій з поліпшення орендованих основних засобів в бухгалтерському обліку банків визначається відповідно до п. 3.8 глави З розділу VIII Інструкції. Так, витрати лізингоодержувача на поліпшення об’єкта оперативного лізингу (оренди) (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція тощо), що приводять до збільшення майбутніх економічних вигод, які первісно очікувалися від його використання, відображаються лізингоодержувачем як капітальні інвестиції у створення (будівництво) інших необоротних матеріальних активів.

Таким чином, вартість поліпшення орендованих основних засобів для цілей розрахунку податкової амортизації зараховується як новий об’єкт групи 9 «інші основні засоби» з мінімально допустимим строком корисного використання 12 років, визначеної у пп. 138.3.3 ст. 138 ПКУ.

436_ipk.pdf
Відкрити
Коментарі до матеріалу
Популярне
16.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Закон № 4536 опубліковано 3 вересня: огляд основних змін Уряд подав до Ради законопроєкт про скасування актів виконаних робіт ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 05.09.2025 Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
19.09.2025
Чи може працівниця, яка тимчасово перебуває за кордоном, відкрити лікарняний у зв'язку з вагітністю та пологами
На період дії воєнного стану та протягом трьох місяців з дня його припинення або скасування формування медичних висновків за категорією «Вагітність та пологи» жінкам, яким надаються медичні послуги з ведення вагітності в амбулаторних умовах, може здійснюватися лікарем без особистого...
19.09.2025
Водій повинен мати оригінал сертифіката відповідності ТЗ щодо безпеки руху та екологічної безпеки – судове рішення
Укртрансбезпека інформує про судову практику у справах щодо оскарження штрафів за порушення у сфері безпеки на автомобільному транспорті.  Більше за темою: Затверджено порядок функціонування системи e-ТТН: що зміниться для учасників перевезень? Укртрансбезпека інформує про судову практику у сп...
19.09.2025
Чи можна брати заяву у новоприйнятого працівника про потребу в оформленні трудової книжки
Бажання працівника мати трудову книжку може бути оформлене окремою заявою. При виписуванні трудової книжки або вкладиша до неї, або дубліката трудової книжки роботодавець стягує з працівника суму її вартості. Більше за темою: Як оформити вимогу працівника про внесення запису до трудової книжки? Тр...
Кращі матеріали