ДФС про підтвердження скасування податкового повідомлення-рішення
12.09.2017 486 0 0
Який документ надається платнику контролюючим органом для підтвердження скасування (відкликання) податкового повідомлення-рішення про сплату податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки?
У разі виявлення розбіжностей за результатами звірки даних, контролюючий орган проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) фізичній особі - платнику податків нове податкове повідомлення-рішення, попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).
У разі звернення платника податку із заявою (клопотанням) до контролюючого органу у відповідності до вимог Закону України вiд 02 лютого 1996 pоку № 393/96-BР «Про звeрнення громадян», такому платнику надається письмова відповідь про результати розгляду такої заяви (клопотання).
(підкатегорія 106.07 "ЗІР").
Джерело: http://zir.sfs.gov.ua/
Коментарі до матеріалу