Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Для чого можна використовувати посилені сертифікати відкритих ключів від ДФС?

22.11.2016

Порядок та процедури обслуговування сертифікатів підписувачів, перелік сфер, у яких дозволяється використання сертифікатів та обмеження щодо їх використання встановлюється Регламентом роботи акредитованого центру сертифікації ключів.

Відповідно до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту (далі – АЦСК ІДД), АЦСК ІДД здійснює обслуговування посилених сертифікатів відкритих ключів, сформованих для органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій всіх форм власності, фізичних осіб, незалежно від сфери їх використання.

Сферою використання посилених сертифікатів АЦСК ІДД є організація електронного документообігу з використанням електронного цифрового підпису, в тому числі подання електронної звітності, здійснення електронного листування, укладення договорів в електронній формі тощо.

Отже, платники податків мають право використовувати посилені сертифікати відкритих ключів отримані в АЦСК ІДД для укладення договорів в електронній формі з іншими суб’єктами господарювання.

Джерело: http://od.sfs.gov.ua/media-ark/news-a...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
20.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято Закон щодо поновлення перебігу позовної давності Мінфін оприлюднив проєкти професійних стандартів «Головний бухгалтер бюджетної установи» та «Бухгалтер бюджетної установи» ДПС відповідає на актуальні запитання платників податкі...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
Нове
23.05.2025
Товар вивезено в різних періодах за кількома митними деклараціями: як правильно скласти ПН до операцій РЕЗ
Операції з вивезення товарів за межі МТУ в митному режимі експорту відображаються у складі податкової декларації за звітний (податковий) період, на який припадає дата оформлення кожної такої додаткової декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, на підставі даних таких додатко...
23.05.2025
Єдинник подав несвоєчасно декларацію після скасування рішення ДПС про його анулювання: чи буде штраф
За несвоєчасне подання декларації та несвоєчасну сплату єдиного податку до ФОП – платника єдиного податку (першої – третьої груп) не застосовується фінансова відповідальність. Чи застосовується фінансова відповідальність за несвоєчасне подання податкової декларації платника ЄП (далі &nda...
23.05.2025
У разі виплати авансу утримали менший ПДФО: яка буде відповідальність після перевірки
Платники податків, податкові агенти, а також інші суб’єкти у випадках, прямо передбачених ПК, несуть фінансову відповідальність за вчинення податкових правопорушень. Розглянемо детальніше. Яка відповідальність передбачена до податкового агента, якщо перевіркою встановлено, що під час виплати д...
Кращі матеріали
Центр сповіщень