Делегування права підпису видаткового касового ордера
Керівник установи/підприємства визначає відповідним внутрішнім розпорядчим актом перелік посад і кількість посадових осіб, уповноважених підписувати касові документи, зазначені в розділах III і IV Положення про ведення касових операцій у національній валюті в Україні, затвердженого постановою Правління НБУ від 29.12.2017 р № 148, для забезпечення оптимального процесу документообігу та контролю.
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДФС У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ІНДИВІДУАЛЬНА ПОДАТКОВА КОНСУЛЬТАЦІЯ
від 07.03.2019 р. № 945/ІПК/16-31-14-04-29
Головне управління ДФС у Полтавській області розглянуло лист [...] щодо надання індивідуальної податкової консультації по питанню делегування права підпису видаткового касового ордера та в порядку статті 52 Податкового кодексу України від 02.12.2010 № 2755-VI, із змінами та доповненнями (далі - Кодекс), повідомляє.
Питання. Чи може бути делеговане право підпису видаткового касового ордера, замість керівника установи/підприємства і головного бухгалтера, іншій особі, уповноваженій керівником?
Порядок ведення касових операцій у національній валюті України, зокрема, юридичними особами (крім банків) та їх відокремленими підрозділами незалежно від організаційно-правової форми та форми власності, визначено Положенням про ведення касових операцій у національній валюті в Україні (далі - Положення), яке затверджено постановою Правління Національного банку України № 148 від 29.12.2017 (зі змінами і доповненнями, внесеними постановою Правління НБУ від 12.02.2019 № 37).
Згідно з пунктом 26 розділу III Положення, видача готівки з кас проводиться за видатковими касовими ордерами або видатковими відомостями. Документи на видачу готівки підписуються керівником і головним бухгалтером або особою, уповноваженою керівником. До видаткових ордерів додаються заяви на видачу готівки, розрахунки.
Підпис керівника установи/підприємства на видаткових касових ордерах не обов'язковий, якщо на доданих до видаткових касових ордерів документах, заявах, рахунках є його дозвільний напис.
Відповідно з пунктом 45 розділу IV Положення, керівник установи/підприємства визначає відповідним внутрішнім розпорядчим актом перелік посад та кількість посадових осіб, уповноважених підписувати касові документи, зазначені у розділах III та IV цього Положення, задля забезпечення оптимального процесу документообігу та контролю.
Згідно з пунктом 52.2 статті 52 Кодексу індивідуальна податкова консультація має індивідуальний характер і може використовуватися виключно платником податків, якому надано таку консультацію.
Коментарі до матеріалу