Діюча форма заяви-розрахунку про нараховані суми матзабезпечення
29.09.2017 6621 0 0
ФСС у листі від 07.09.2017 р. № 5.2-28-343 уточнила,що на сьогодні питання фінансування страхувальників-роботодавців для надання матеріального забезпечення найманим працівникам врегульовано Порядком фінансування страхувальників для надання застрахованим особам матеріального забезпечення за рахунок коштів Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, затвердженим постановою правління Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності від 25.01.2011 р. N 26 (далі - Порядок).
Згідно із пунктом 2 Порядку підставою для фінансування страхувальників-роботодавців робочими органами Фонду є оформлена за встановленим зразком заява-розрахунок, що містить інформацію про нараховані застрахованим особам суми матеріального забезпечення за їх видами (додаток).
Отже, чинна форма заяви-розрахунку визначена в додатку до Порядку, але враховуючи те, що до діючої редакції Порядку не були внесені відповідні зміни після прийняття Закону N 1105, а також у зв'язку із реорганізацією Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності та Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України в Фонд соціального страхування України, діюча редакція форми заяви-розрахунку з 01.08.2017 р. потребувала негайних змін для забезпечення безперервності фінансування страхувальників-роботодавців для надання матеріального забезпечення.
Коментарі до матеріалу