Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Що робити з РРО, строк служби якого вичерпано

10.01.2024

Центральне міжрегіональне управління ДПС по роботі з великими платниками податків нагадує, що реєстрація РРО діє до дати скасування реєстрації РРО, що відповідно до наказу Мінфіну від 14.06.2016 № 547 «Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій», зареєстрованому у Міністерстві юстиції 05.07.2016 за № 918/29048, відбувається у випадках, визначених пп. 2, 3 п. 1 гл. 4 розд. ІІ, а саме: 

  • коли вичерпано строк служби РРО, вказаний у реєстрі екземплярів РРО або у паспорті (формулярі) РРО, який не включений до такого реєстру та був зареєстрований у контролюючому органі до створення такого реєстру; 
  • закінчилися визначені законодавством строки експлуатації РРО. 

Так, згідно з Порядком № 547 скасування реєстрації РРО на підставах визначених у пп. 1, 11, 12 та 14 п. 1 гл. 4, здійснюється за заявою суб'єкта господарювання, а на підставах, визначених у пп. 2–10, 13 п. 1 гл. 4, може здійснюватися за заявою суб'єкта господарювання або примусово за рішенням контролюючого органу за місцем реєстрації РРО. 

Заява про скасування реєстрації суб'єктом господарювання подається за місцем реєстрації РРО. Перед скасуванням реєстрації РРО підлягає розпломбуванню в центрі сервісного обслуговування, договір з яким укладено суб'єктом господарювання про технічне обслуговування та ремонт РРО. Разом із заявою про скасування реєстрації РРО до контролюючого органу суб'єктом господарювання надається реєстраційне посвідчення. 

Визначені документи можуть бути подані/отримані відповідальною особою суб'єкта господарювання або через представника суб'єкта господарювання за умови наявності документів, що посвідчують його особу та підтверджують надані йому повноваження, а також за умови виконання вимог щодо електронної ідентифікації у випадку подання документів в електронному вигляді. 

Центральне МУ ДПС по роботі з великими платниками податків 

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
06.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Прийнято закон щодо обміну інформацією та призупинення дії трудового договору Класифікатор професій та кваліфікаційні характеристики об'єднали з Реєстром кваліфікацій: підписано Закон До ДПС будуть подавати інформацію про банківські рахунки не тільки СГД, а та...
10.02.2025
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт про підвищення мінімальної зарплати, пенсій та прожиткового мінімуму
Більше за темою: Мінімальна зарплата та прожитковий мінімум – 2025: які розміри та на що вплинуть Розмір мінімальної заробітної плати Парламентарі подали законопроєкт № 12462, яким передбачається підвищення прожиткового мінімуму, мінімальної зарплати та мінімальної пенсії за віком у 202...
27.02.2025
Зберігання та використання пального на підприємстві у 2025 році: облік, податки та документальне оформлення
Марафон-2025: головні бухгалтерські акценти року У суб'єктів господарювання, які використовують у своїй діяльності транспортні засоби, інші машини та механізми, що споживають пальне, постійно виникають запитання, пов'язані з обліком і документальним оформленням операцій з таким пальним, а також зі з...
Нове
09.05.2025
Мінагрополітики здійснює моніторинг відповідності критично важливих підприємств Критеріям
Мінагрополітики наголошує на неухильному дотриманні вимог законодавчих та інших нормативно-правових актів протягом діяльності підприємств з дати прийняття рішення про визначення їх критично важливими.  Більше за темою: Бронювання військовозобов’язаних працівників агропромислового се...
09.05.2025
Скільки отримає пенсіонер у разі благодійної пожертви від юрособи
Якщо благодійна пожертва адресна, 70 % суми виплачується пенсіонеру, 30 % суми спрямовується до бюджету ПФУ та використовується як фінансовий ресурс на виплату пенсій. Більше за темою: Договір пожертви До фінансування пенсійних виплат на благодійній основі може долучитися будь-яка юридична або...
09.05.2025
Інструктаж з охорони праці у разі надомної або дистанційної роботи
Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи В організації працює три особи (начальник та 2 головних спеціаліста). Наразі стало питання щодо проходження навчання з ОП: чи повинен проходити начальник організації чи спеціаліст, який займається розробкою та реєстрацією інструкц...
Кращі матеріали