Що робити при виявленні помилки в кабінеті платника податків?
Що робити якщо в меню «Стан розрахунків з бюджетом» особистої частини Електронного кабінету відображена недостовірна інформаці по податках, зборах і ЄСВ (задвоєння оплати / нарахування, переплата / недоплата)?
У разі якщо платник податків вважає, що в меню «Стан розрахунків з бюджетом» особистої частини Електронного кабінету відображена недостовірна інформація по податках, зборах і ЄСВ (задвоєння оплати / нарахування, переплата / недоплата), платник може направити запит до органу ДПС за основним (неосновним ) місцем обліку для звірки стану розрахунків за державними і місцевими бюджетами за податками, зборами, цільовими фондами ЄСВ в довільній формі через меню «Листування з ДПС» особистої частини Електронного кабінету з копією зображення відповідної інформації на екрані монітора, отриманої за допомогою клавіші Print Screen на комп'ютерній клавіатурі, і даними платника щодо такого стану з підтверджуючими документами (при їх наявності) або звернутися до органу ДПС за основним (неосновним) місцем обліку.
ЗІР 134.03
Коментарі до матеріалу