Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Що робити, якщо не формується електронний лікарняний?

10.11.2022

Електронний листок непрацездатності формується на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність, який створює лікар. Одразу після створення медичного висновку на контактний номер пацієнта приходить повідомлення від електронної системи охорони здоров’я. Переглянути сформований листок непрацездатності можливо в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua).

Електронний лікарняний може не формуватися з кількох причин:

  • у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутня інформація про трудові відносини особи на дату початку періоду її непрацездатності.

Для того, щоб впевнитись, що саме це є причиною, людина має перевірити наявність або відсутність інформації про трудові відносини в особистому кабінеті на вебпорталі електронних послуг Фонду, чи нараховувалась страхувальником заробітна плата (пункт «Моя заробітна плата» – Заробітна плата /дохід (по страхувальниках). Якщо немає можливості зробити це самостійно, можна звернутися до роботодавця з проханням перевірити й уточнити цю інформацію або до сервісного центру Головного управління Фонду.

У разі відсутності даних про трудові відносини, страхувальник повинен надати Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (далі – Податковий розрахунок ). Звітний період –40 днів по завершенню кожного кварталу. Також для призначення матеріального забезпечення, страхових виплат роботодавець  може подати  Податковий розрахунок з типом “Звітний” як “Довідковий” до настання звітного періоду.

  • у реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутнє повідомлення про прийняття працівника на роботу.

Перед тим, як допустити нового працівника до виконання обов’язків, страхувальник має завчасно повідомити Державну податкову службу про прийняття його на роботу. Інформація, що міститься у такому повідомленні, відображається у реєстрі  застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

До уваги роботодавців!

Інформація про початок роботи керівника/директора вноситься до таблиці 5 податкового розрахунку з типом “Довідковий”.

  • в обліковій картці застрахованої особи зазначені  некоректні, помилкові, неактуальні відомості.

Якщо людина виявила некоректні, на поточний момент, відомості у своїй обліковій картці (прізвище, ім’я, по батькові; реєстраційний номер облікової картки платника податків; дата народження, місце народження; стать; громадянство; серія та номер паспорта; адреса місця проживання тощо), вона може подати до територіального органу Фонду або через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Фонду анкету застрахованої особи для внесення змін або уточнення даних в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування та підтверджуючі документи. Зміни, уточнення даних будуть внесені до облікової картки протягом  п’яти днів.

Після виявлення та усунення проблеми необхідно перевірити в особистому кабінеті застрахованої особи або страхувальника на вебпорталі електронних послуг Фонду коректність відображення даних про трудові відносини та звернутись до лікаря щодо повторного відправлення медичного висновку про тимчасову непрацездатність до Електронного реєстру листків непрацездатності.

https://www.pfu.gov.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
30.05.2025
Як у додатку ЦП до декларації з податку на прибуток відобразити витрати, що пов’язані з придбанням цінних паперів
Розглянемо, за якою вартістю відображаються у додатку ЦП витрати, що пов’язані з придбанням цінних паперів, та в якому звітному (податковому) періоді відображаються такі витрати. Більше за темою: Додаток ЦП: цінні папери – різниці За якою вартістю відображаються у рядку 02 додатка ...
30.05.2025
Чи потрібно реєструвати місце зберігання, якщо воно вже зареєстроване іншим СГД
Розглянемо, кому потрібно/не потрібно вносити відомості до Єдиного реєстру місць зберігання. Більше за темою: Вимоги до місць зберігання і транспортування пального: відповіді на актуальні запитання Чи потрібно СГ вносити до Єдиного реєстру місць зберігання відомості про приміщення, в якому буд...
30.05.2025
Чи передбачено застосування РРО особами, які здійснюють незалежну професійну діяльність
Фізособи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, мають право не застосовувати РРО при здійсненні готівкових та/або безготівкових розрахунків. Правовідносини у сфері застосування реєстраторів розрахункових операцій та програмних РРО регулюються Податковим кодексом (далі – ПК) і Законом...
Кращі матеріали