Кабінет Міністрів України постановою від 12.02.2020 № 97 вніс зміни до Положення про виготовлення, зберігання, продаж марок акцизного податку та маркування алкогольних напоїв і тютюнових виробів.
Згідно із вказаним Положенням, марка акцизного податку для алкогольних напоїв повинна містити:
Також вищезгаданим Положенням для суб'єктів господарювання оновлено умови продажу марок.
Відтак, продаж марок здійснюватиметься на підставі документів, поданих покупцем марок засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги».
Документи, які необхідні для купівлі марок:
Разом з цим, у випадку ненадходження протягом 24 годин до покупця марок, підтвердження про факт одержання засобами електронного зв'язку в електронній формі з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» зазначеної вище інформації, покупець марок може подати продавцю марок таку інформацію у паперовому вигляді.
Відповідно до цих законів покупець марок також подає засобами електронного зв'язку в електронній формі реєстр пошкоджених марок, зазначаючи їх серію та номер.
Оформлені належним чином пошкоджені марки повертаються їх продавцю разом із заявою платника про повернення сплаченої суми акцизного податку або про зарахування її в рахунок майбутніх платежів.
Постанова набрала чинності 19.02.2020 року, крім змін щодо продажу марок суб'єктам господарювання, які набирають чинності з дня набрання чинності постановою Кабміну щодо затвердження нового зразка марки акцизного податку для маркування алкогольних напоїв з використанням штрих-коду та QR-коду.
officevp.tax.gov.ua