Ягоди і надрентабельність
28.12.2017 130 0 0
Можна з упевненістю сказати, що Україна вже показала себе на міжнародному ягідному ринку: і виробляти, і продавати можемо. За 5 років експорт нашої продукції зріс в чотири рази, або до $ 12,5 млн в валютному вираженні. При цьому продавати Україні може набагато більше, так як на сьогоднішній день виробники ягід реалізовують на зовнішніх ринках 8% врожаю. Українські фермери зацікавлені у вирощуванні ожини і малини: в 2016-му збір цієї продукції на наших просторах збільшився на 5%.
На думку аналітиків Pro-Consulting, рентабельність інвестицій в підприємство з вирощування ожини може досягати 414%. Хоча для цього знадобиться подбати і про підходящої грунті (10 га), врахувати близькість і доступність транспортної інфраструктури. При розрахунку проекту на сім років і дев'ятимісячному підготовчому етапі вже з липня другого року господарство почне відчутно «рости»: рентабельність продажів складе 65,3%. За розрахунками, чистий прибуток перевищить розмір вкладених коштів в 4,14 раз.
Експерти дотримуються думки, що виробництво ягід протягом п'яти років буде тільки нарощуватися, обсяги продажів полуниці будуть стабільно високими. З невеликим відставанням за обсягами продажів в розвинених країнах, таких як США і Великобританія, знаходяться чорниця і лохина.
Лохина - дуже дорога на сьогоднішній день ягода, на що звернули увагу виробники і інвестори, ринок продовжує насичуватися цією ягодою, а площі - збільшуються
Але саме ожина привернула увагу аналітиків Pro-Consulting через те, що в Європі ця ніша відносно вільна, і наші виробники можуть увійти на ринок відносно легко. Зрозуміло, для цього доведеться змагатися з конкурентами, наприклад, з тією ж Сербією, яка виробляє 27,5 тис. Тонн даної продукції; або з Угорщиною (13 тис. тонн). Для цього доведеться подбати про контроль якості, озброїтися сучасними технологіями, що дозволяють легше зберігати і транспортувати.
Джерело: http://www.zerno-ua.com/news/yagody-i...
Коментарі до матеріалу