Верховна Рада запроваджує сучасну автоматизовану систему доступу до своїх приміщень
15.03.2016 189 0 0
Серед напрямів реформування Верховної Ради України є її перетворення на Е-парламент європейського зразку, що передбачає не тільки запровадження електронного документообігу, але й автоматизацію всіх процесів у законодавчому органі країни.
Одним з таких кроків на шляху впровадження Е-парламенту є спрощення доступу до приміщень Верховної Ради шляхом впровадження електронних перепусток. Уже зроблені перші кроки, зокрема, встановлюються турнікети з механізмом електронного зчитування інформації.
Сучасні системи електронних перепусток активно впроваджуються в різних установах і організаціях по всьому світу і вже довели свою ефективність у ряді парламентів європейських країн, у тому числі і в Європейському Парламенті.
В Україні автоматизовані системи доступу діють вже не першій рік, зокрема, у будинку Кабінету Міністрів, у Міністерстві закордонних справ, Міністерстві інфраструктури тощо.
«Верховна Рада стає відкритішою, і введення автоматизованої системи проходу дозволить нам підготуватися до запланованого збільшення відвідуваності законодавчого органу. Запровадження системи електронних перепусток дозволить також автоматизувати одразу ряд процесів, у тому числі облік робочого часу працівників, а також спростить доступ гостей і відвідувачів до адміністративних будівель українського Парламенту. Бюрократична тяганина з виписками перепусток поступово відійде в минуле», - зазначив в.о. Керівника Апарату Верховної Ради України Володимир Слишинський.
Він також зазначив, що для забезпечення зручності усіх, хто користуватиметься новою системою, передбачається, що система розпочне повноцінно працювати тільки після того, як будуть остаточно відпрацьовані усі технічні і організаційні рішення із врахуванням думки як народних депутатів, так і відвідувачів українського парламенту.
Джерело: http://www.rada.gov.ua/news/Novyny/12...
Коментарі до матеріалу