Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

В Україні запустили електронний підпис до ID-карти: як це працює

06.02.2020

В Україні з’явилася можливість прив’язати кваліфікований електронний підпис (КЕП) до ID-карти. З 5 лютого електронний підпис можна безкоштовно записати у підрозділах міграційної служби.

Послуга дає можливість зчитування даних усіма операційними системами, перевірки достовірності даних, автоматизовану ідентифікацію та використання в якості надійного захисту за рахунок електронного підпису.

Крім того, записаний електронний підпис дає можливість не виходячи з дому користуватися різноманітними сервісами державних органів, отримувати адміністративні та банківські послуги, відкривати та вести бізнес.

Вона доступна для громадян України, які досягли 18-річного віку. Термін дії сертифікатів ключів КЕП становитиме два роки.

Послугу можна отримати двома способами:

  • одразу після отримання нової ID-карти – у територіальному підрозділі ДМС за місцем реєстрації особи;
  • записати на раніше видану ID-карту – у будь-якому територіальному підрозділі ДМС, незалежно від місця реєстрації.

Для запису підпису на чип ID-картки знадобиться PIN-код (PIN 2), який особисто вказується власником ID-картки під час її отримання.

fakty.com.ua

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
24.06.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня В Україні відновиться обов’язкове подання статистичної звітності ДПС відповідає на актуальні запитання платників податків: лист від 13.06.2025 Унесено зміни до Правил організації статистичної звітності Змінено Критерії важливих підприємств з метою броню...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
27.06.2025
Особливості звільнення документів від легалізації та апостилювання
Звільнення офіційних документів від вимоги легалізації чи іншого додаткового посвідчення (апостиля) на підставі відповідних положень міжнародних договорів України не скасовує вимоги щодо надання засвідченого перекладу документа на офіційну мову держави, на території якої документ пред’являєтьс...
27.06.2025
Як працює програма компенсації 25 % вартості української сільгосптехніки
Програма діє відповідно до постанови КМУ від 01.03.2017 № 130 і є одним з інструментів реалізації політики «Зроблено в Україні», спрямованої на підтримку внутрішнього виробництва, локалізацію і розвиток промислового потенціалу. Більше за темою: Компенсація від держави за придбання ...
27.06.2025
Що означають нові статуси у Резерв+ та як діяти у певних випадках
У застосунку «Резерв+» з’являються різні статуси щодо військового обліку. Розглянемо, що вони означають і як діяти. Більше за темою: Перелік документів, що оформлюються юридичною особою для ведення військового обліку Чи подавати звіт про заброньованих військовозобов’яз...
Кращі матеріали