В Україні запустили електронний підпис до ID-карти: як це працює
В Україні з’явилася можливість прив’язати кваліфікований електронний підпис (КЕП) до ID-карти. З 5 лютого електронний підпис можна безкоштовно записати у підрозділах міграційної служби.
Послуга дає можливість зчитування даних усіма операційними системами, перевірки достовірності даних, автоматизовану ідентифікацію та використання в якості надійного захисту за рахунок електронного підпису.
Крім того, записаний електронний підпис дає можливість не виходячи з дому користуватися різноманітними сервісами державних органів, отримувати адміністративні та банківські послуги, відкривати та вести бізнес.
Вона доступна для громадян України, які досягли 18-річного віку. Термін дії сертифікатів ключів КЕП становитиме два роки.
Послугу можна отримати двома способами:
- одразу після отримання нової ID-карти – у територіальному підрозділі ДМС за місцем реєстрації особи;
- записати на раніше видану ID-карту – у будь-якому територіальному підрозділі ДМС, незалежно від місця реєстрації.
Для запису підпису на чип ID-картки знадобиться PIN-код (PIN 2), який особисто вказується власником ID-картки під час її отримання.
fakty.com.ua
Коментарі до матеріалу