В Україні нові правила авіаперевезень. Що змінилося
Державіаслужба оголосила про вступ в силу оновлених правил перевезень пасажирів і багажу повітряним транспортом
З 3 листопада 2020 року в Україні почали діяти зміни в правилах авіаперевезень.
1. Для авіакомпаній зняли обмеження на встановлення часу закінчення реєстрації і посадки. Це тепер повністю регулюється їх внутрішніми правилами. Раніше реєстрацію можна було закрити за 45 хвилин до вильоту, посадку - за 15 хвилин до вильоту.
При реєстрації на рейс можна використовувати документи в електронному вигляді. Таким чином, в законодавстві тепер дозволено використання додатка Дія.
2. Авіакомпанії звільнили від необхідності прикріплювати бирку «в кабіну», «ручна поклажа», «Approved Cabin Baggage», яка розміщувалася на предметах, що перевозяться в салоні літака.
З правил прибрали обов'язкове для авіакомпаній вимога перевозити безкоштовно в салоні літака жіночі або чоловічі сумки, папку для паперів, верхній одяг, жакет, парасольку або тростину, друковані видання для читання в польоті. Умови перевезення ручної поклажі тепер повністю регулюються авіакомпаніями.
Виняток зробили для дитячого харчування, дитячого дорожньої люльки для немовлят до одного року, дитячої коляски, милиці, інвалідного візка, які як і раніше в списку дозволених до перевезення понад норму.
3. Державіаслужба прибрала обмеження, згідно з яким в салоні літака могли перевозитися невеликі тварини вагою до 8 кг з урахуванням перенесення. Тепер дозволений вага регулює авіакомпанія. За фактом даний пункт легалізує поточний стан речей, коли ряд авіакомпаній допускають в салон більш важких вихованців. Наприклад, МАУ і SkyUp підняли дозволений вага тварин з 8 до 10 кг в 2020 році.
4. Попередня версія правил передбачала можливість безкоштовного перебронювання квитка при зриві стикування, навіть якщо перевезення оформлена різними замовленнями. Тепер цей пункт виключений з правил. Однак де-факто більшість авіакомпаній забезпечували гарантію стикування тільки при оформленні перевезення єдиним квитком.
5. Державіаслужба прирівняла затримку рейсу більш ніж на 48 годин до його скасування. При цьому тепер скасуванням не рахується зміна аеродрому вильоту або прильоту в межах однієї адміністративно-територіальної одиниці. Рейс також вважається виконаною у разі передачі його виконання іншому авіаперевізнику, який забезпечує перевезення всіх пасажирів переданого рейсу спеціально організованим рейсом.
6. Державіаслужба підняла ліміт компенсація за затримку рейсу з 4694 до 5346 спеціальних прав запозичень (близько $ 7,6 тис.). У разі втрати або пошкодження багажу цей ліміт збільшений з тисячі сто тридцять одна до 1288 спеціальних прав запозичень (близько $ 1,8 тис.). Однак для пасажирів отримати максимальну компенсацію практично нереально. Для цього необхідно пред'явити документальні підтвердження понесених втрат.
www.avianews.com
Коментарі до матеріалу