Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

В тестовому режимі запрацює електронний сервіс видачі дозволів на здійснення операцій у сфері поводження з відходами

01.02.2018

З 1 лютого 2018 року за ініціативи Міністерства екології та природних ресурсів України в пілотному режимі запрацює електронний сервіс здійснення операцій у сфері поводження з відходами в частині видачі дозволів на відходи.

Відповідний наказ був підписаний Міністром екології та природних ресурсів Остапом Семераком на виконання Програми діяльності КМУ, схваленої постановою ВРУ № 1099-VIII та Національної стратегії управління відходами в Україні до 2030 року.

Запровадження електронного сервісу спростить процедуру отримання адміністративних послуг суб’єктами господарювання, зробить його оперативнішим і відкритим. Зокрема, це пришвидшить процес видачі дозволів, дасть змогу удосконалити систему ліцензування при наданні дозволів на здійснення операцій у сфері поводження з відходами, а також забезпечить реалізацію заходів, передбачених Національною стратегією управління відходами в Україні до 2030 року.

Крім того, Мінприроди на час здійснення операцій у сфері поводження з відходами забезпечуватиме навчання та надання консультативної допомоги структурним підрозділам з питань охорони навколишнього природного середовища Київської міської, Київської, Дніпропетровської, Одеської, Харківської та Львівської обласних державних адміністрацій (за згодою) та суб’єктам господарювання.

Запуск цього сервісу - результат спільної роботи Мінприроди, Державного агентства електронного урядування, GIZ та ГО «Електронна Україна».

Джерело: https://www.kmu.gov.ua/ua/news/z-lyut...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
27.05.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Критично важливі підприємства до 28 травня мають подати відповідні дані: лист Мінекономіки Актуальні рахунки для сплати податків Пропонують повернути 100 % бронювання для критично важливих підприємств Мінцифри змінила критерії визначення критично важливих під...
05.03.2025
Опубліковано постанову КМУ, якою спрощено процедуру бронювання військовозобов’язаних
Більше за темою: Бронювання працівників: покрокові дії Анулювання бронювання військовозобов’язаних: підстави та умови Звітність із військового обліку та бронювання 5 лютого на сайті Кабміну опубліковано постанову від 28.02.2025 № 233, якою внесено зміни до порядку бронювання війсь...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
Нове
30.05.2025
AI сервіс експрес-аналізу ділової репутації контрагентів: нова послуга «ПриватБанку»
Відкрито послугу миттєвого експрес-аналізу ділової репутації діючих та потенційних контрагентів у веб версії та мобільному застосунку «Приват24 для бізнесу».  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Українські підприємці та компанії, що мають ра...
30.05.2025
Грант для переробних підприємств: як податися та що можна отримати
Розглянемо, як подати заявку на отримання грантів у межах програми «Гранти для переробних підприємств». Більше за темою: Бюджетні гранти: як застосовувати різниці з податку на прибуток Роботи виконуються на кошти гранта ЄС: коли застосовувати пільгу з ПДВ Міністерство економіки сх...
30.05.2025
Що змінилось та хто має пройти повторне оцінювання інвалідності
З 1 квітня 2025 року окремі категорії осіб мають обов'язково пройти оцінювання повсякденного функціонування. Це стосується тих, кому статус інвалідності було надано до впровадження нової системи, і хто з поважних причин не пройшов повторного огляду у встановлений строк. Більше за темою: Санкці...
Кращі матеріали