В ЄС зростає попит на українську продукцію з високою доданою вартістю
27.07.2017 165 0 0
В Європейському Союзі зростає попит на українську продукцію з високою доданою вартістю, а товари агрохарчової галузі, металургії, легкої та хімічної промисловості дедалі більше надходять до ЄС в готовому вигляді, а не як сировина.
Існує думка, що український експорт до ЄС - це товари сировинного напрямку. Однак останні тенденції фіксують зростання попиту на готові товари з високою доданою вартістю з України - монітори, камери, обігрівачі води і навіть буксири для річкового вантажного транспорту.
Ще однією позитивною тенденцією є реалізація на ринку ЄС українських високотехнологічних послуг. Важливо, що інформаційні технології, веб-дизайн, продакшн, архітектурні та дизайнерські рішення - креативні послуги, якими Україна вже сьогодні спроможна похвалитися в Європі.
Торговий обіг України з Європейським Союзом у першому кварталі 2017 року зріс на 21,6%. При цьому зростання українського експорту до ЄС за цей період становив 24,5%, а імпорт з ЄС зріс на 19,2%. У січні-квітні цього року значно зріс експорт української готової продукції до Європи - на 411 млн дол. порівняно з аналогічним періодом минулого року.
У товарній структурі експорту готової продукції лідирують плоский прокат з вуглецевої сталі (зростання на 68,9 млн дол.), ізольовані проводи та кабелі (на 39,7 млн дол.), електричні водонагрівачі (на 36,3 млн дол.) і макуха (на 33,8 млн дол.).
Крім того, Україна почала поставляти до Європи 39 нових товарних позицій, які в січні-квітні принесли додатково 1 млн дол. експорту. При цьому 60,2% експорту нових товарних позицій становили самохідні бульдозери, екскаватори та труби.
Джерело: https://www.unian.ua/
Коментарі до матеріалу