Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Вдосконалено роботу електронного реєстру автоматичного відшкодування ПДВ

11.04.2017

Сьогодні фахівці Мінфіну доповнили реєстр інформацією по двом важливим графам (1а, 1б, 2). Зокрема йдеться про графу “Залишок суми податку, що підлягає бюджетному відшкодуванню”, яка розділена на дві колонки:

а) Сума бюджетного відшкодування з урахуванням змін (уточнюючих розрахунків на зменшення, КПР ( контрольно-перевірочні роботи), оскаржень, відшкодувань на рахунок у банку, з урахуванням сум податкового боргу, у разі його наявності);

б) Ознака наявності інформації від правоохоронних органів (наявність - 1, відсутність - 0).

Друга графа містить “Інформацію про стан повернення бюджетного відшкодування” (з урахуванням особливостей, установлених пунктом 55 підрозділу 2 розділу ХХ “Перехідні положення” Податкового кодексу).

При розробці нового реєстру додаткові графи, яких не було в старому реєстрі, були включені для того, щоб забезпечити можливість комплексного аналізу та моніторингу даних.

Мінфін також планує сьогодні протестувати та впровадити збереження пошукового запиту платника у форматі MS Excel, що є важливим для більш зручного та повного аналізу інформації.

Новий реєстр автоматичного відшкодування ПДВ - це складний IT-продукт, який необхідно вдосконалювати під час роботи на початковому етапі. Зараз тривають роботи по виявленню технічних помилок та їх усуненню.

Для обговорення роботи реєстру та зворотнього зв’язку з користувачами існує форум (http://vatforum.minfin.gov.ua), де кожен може висловити побажання та поставити питання щодо функціонування реєстру.

Джерело: http://www.minfin.gov.ua/

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
У Дії стали доступними всі формати цифрового підпису для ЄС
Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XAdES для Дія.Підпис. Це значно розширює можливості українців у взаємодії з європейськими сервісами та партнерами.  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XA...
05.09.2025
ДПС називає ключові переваги використання SAF-T UA для платників
SAF-T UA – це не лише технічне рішення, а й важливий крок до нової податкової культури, яка поєднує український досвід із найкращими світовими практиками.  Більше за темою: Перевірки контролюючими органами: що важливо знати суб'єктам господарювання Важливий крок до цифровізації податково...
05.09.2025
Що пропонує Мінекономіки для дерегуляції та поліпшення бізнес-клімату
Інструменти, які забезпечать роботу нової системи: «Пульс» – єдина точка входу для сигналів від бізнесу; Дашборд бізнес-клімату – агрегує всі проблеми та відображає їхній статус вирішення; регулярні data-driven звіти для керівництва держави; цифрові сервіси «єДозвіл&raq...
Кращі матеріали