Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

UkraineInvest розраховує залучити малий та середній бізнес до проектів

26.09.2017

Започаткований за сприяння Кабінету Міністрів України Офіс із залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest готовий відкрити представництва в регіонах України і залучити до своїх проектів малий та середній бізнес.

Робота в заданому напрямку вже ведеться. Регіони – це один з наших ключових пріоритетів. Вже відкрили офіс в Івано-Франківську, який обслуговує області Західної України. В жовтні буде відкрито офіс у Вінниці для обслуговування п’яти областей  Центральної України. Також розглядається Дніпро – як можливість для Сходу та Південної частини.

Довідково

Офіс із залучення та підтримки інвестицій UkraineInvest створено постановою Уряду в жовтні 2016 року. Ключові напрямки діяльності Офісу – надання інформації про можливості України, а також робота з інвесторами у вирішенні їх потреб та проблем. Основними напрямками комунікативної стратегії UkraineInvest є представлення виробничих можливостей України, інфраструктурних проектів, потужностей агросектору, енергетики та презентація програм з енергоефективності.  

Наразі Офіс бере активну участь у формуванні нормативної бази ведення бізнесу в Україні, проводить експертний аналіз середовища, формує порядок денний ключових проблем формування ділового клімату в Україні. 

Джерело: http://www.kmu.gov.ua/control/uk/publ...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
02.09.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025 З 28 серпня Господарський кодекс втратить чинність: що передбачає реформа Уряд оновив порядок перетину кордону особами від 18 до 22 років Президент під...
17.07.2025
Кабмін оновив правила визначення критичності підприємств для бронювання працівників
Порядок та Критерії, за якими бронюють працівників підприємств, знову зазнали змін. Розглянемо, кого цього разу це стосується. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у ф...
26.08.2025
Роз’яснення Мінекономіки щодо організації бронювання військовозобов’язаних: лист від 19.08.2025
Мінекономіки: лист від 19.08.2025 № 2704-20/55225-03 щодо організації бронювання військовозобов’язаних. Більше за темою: Зарплатні критерії для бронювання працівників: обчислюємо середню зарплату Строки зберігання документів з військового обліку та бронювання Бронювання у фермерському ...
Нове
05.09.2025
У Дії стали доступними всі формати цифрового підпису для ЄС
Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XAdES для Дія.Підпис. Це значно розширює можливості українців у взаємодії з європейськими сервісами та партнерами.  Більше за темою: Електронний документообіг: узгодження із контрагентами Застосунок «Дія» тепер підтримує формат XA...
05.09.2025
ДПС називає ключові переваги використання SAF-T UA для платників
SAF-T UA – це не лише технічне рішення, а й важливий крок до нової податкової культури, яка поєднує український досвід із найкращими світовими практиками.  Більше за темою: Перевірки контролюючими органами: що важливо знати суб'єктам господарювання Важливий крок до цифровізації податково...
05.09.2025
Що пропонує Мінекономіки для дерегуляції та поліпшення бізнес-клімату
Інструменти, які забезпечать роботу нової системи: «Пульс» – єдина точка входу для сигналів від бізнесу; Дашборд бізнес-клімату – агрегує всі проблеми та відображає їхній статус вирішення; регулярні data-driven звіти для керівництва держави; цифрові сервіси «єДозвіл&raq...
Кращі матеріали