Підписуйся на інформаційну страховку бухгалтера
Розділи:
Підрозділи:
Підрозділи:
Підрозділи:

Віддалена робота: що варто знати роботодавцю?

06.06.2016

Одним з варіантів, що дозволяють зменшити навантаження на корпоративний бюджет, є дистанційна робота.

Коли були скорочені всі, кого тільки можна було скоротити, почали замислюватися про подальші шляхи економії. І тут з'ясувалися цікаві речі:

1. Зарплата працівника - це приблизно 40% від витрат пов'язаних з ним. Решту займають витрати по оренді робочого місця, його обладнання та обслуговування (комп'ютер, телефон, принтер, витратні матеріали, канцелярія і т.д.). Але ж робота може бути виконана і без цих вкладень: комп'ютер є вдома у кожного, провести інтернет працівникові дешевше, ніж орендувати офіс.

2. У великих містах питання досяжності офісу - це джерело сильного стресу для співробітників. Ранкові пригоди в громадському транспорті або в пробках (або і те й інше) можуть вибити його з робочого настрою надовго, що знижує загальну продуктивність праці.

3. Над працівником зовсім не обов'язково ставити наглядача у вигляді офіс-менеджера (на утримання якого, до речі, так само витрачаються серйозні гроші). Якщо перед співробітником чітко позначена робота: зрозуміле завдання, жорсткі терміни і гарна винагорода, то він все зробить сам, спланувавши робочий режим так, як йому зручно і досягти найефективнішого виконання.

4. В офісі ніколи не створити робочої атмосфери, яка влаштовує всіх. Завжди хтось буде чимось незадоволений. Сварки, інтриги, плітки і інші казуси міжособистісних взаємин - знижують продуктивність праці.

5. Для ряду професій взагалі все одно де саме знаходиться працівник - хоч на Місяці. Це економісти, бухгалтери, юристи, коротше, практично весь апарат, не пов'язаний безпосередньо з виробництвом. Розвиток комп'ютерних мереж і цифрової техніки дозволяє здійснювати швидкий документообіг навіть із зворотною стороною Землі.

Таким чином, багато керівників прийшли до висновку, що в офісі доцільно залишити тільки представницький колектив (прийом замовлень, консультації, дирекція), а так само тих, чия присутність необхідна в силу специфіки виконуваних функцій.

Всіх інших можна відправити по домівках - це вбиває більшість проблем міжособистісного характеру, доступності робочого місця і, головне, дозволяє знизити витрати на утримання працівника приблизно на 50%.

Завдання можуть розсилатися по електронній пошті в заздалегідь обумовлений час, і так само приймається виконана робота. Тут вимальовується одна з проблем, які ставить віддалена робота - ризик порушення конфіденційності. Сучасні поштові рішення, однак, дозволяють звести цей ризик до мінімуму.

Раз чи два на тиждень доцільно збирати весь колектив в одному місці (хоч навіть в кафе) для «звіряння годинників», постановки загальних завдань і уточнення базових принципів роботи.

Навіть якщо роботодавець візьме на себе оплату інтернет трафіку, телефонії і канцелярських витрат співробітника - це, все одно, не піде ні в яке порівняння з витратами на облаштування повноцінного офісного робочого місця.

В силу зазначених причин, віддалена робота, повільно, але вірно, поширюється серед фірм великих середніх міст. Особливо в умовах кризи, коли і розлучатися з цінним кадром неприйнятно і витрати скорочувати необхідно.

Крім згаданого ризику порушення конфіденційності віддалена робота має два фундаментальних мінуса:

1. Недовіра багатьох роботодавців, як до працівників, так і до самої системи в цілому. Що ж, підстави є - метод новий і ще не дуже обкатаний. До того ж морально-етичні якості деяких співробітників не сприяють довірі. У більшості випадків, віддалена робота, кожною фірмою, реалізується методом спроб і помилок. Однак, інформаційна база постійно зростає і вже є можливість вивчати досвід першопрохідців в практичному впровадженні методу «робота вдома».

2. Слабкий контроль. Фактор, дуже бентежить керівників, але, по суті - дуже сумнівний. Якщо працівник не хоче працювати - він буде сачкувати і в офісі, створюючи видимість роботи.

В результаті фантастична орендна плата і мінімум результату. Якщо ж працівник свідомий - він буде таким і вдома. До того ж контроль є: детальний план виконання робіт, постійний зв'язок по телефону або електронній пошті і т. д.

Джерело: https://bdzhola.com/news/viddalena-ro...

Коментарі до матеріалу
Швидка реєстрація
Будьте в курсі змін і актуальних тем, задавайте питання.
Популярне
01.07.2025
Топ-20 новин минулого тижня
Найбільш цікаві новини минулого тижня Унесено зміни до переліку територій бойових дій і ТОТ (текст наказу від 16.06.2025) Грошова компенсація за невикористані щорічні відпустки У Резерв+ з’являться нові можливості отримати автоматичну відстрочку Уряд затвердив зміни до Порядку нарахування Є...
20.05.2025
Актуальні рахунки для сплати податків
Інформація про реквізити рахунків, відкритих для зарахування податків, а також для сплати єдиного внеску Більше за темою: Нова форма ТТН: огляд змін Мікро, мале, середнє чи велике: навіщо треба визначати розмір підприємства Затверджуємо та оновлюємо штатний розпис: правила та нюанси Сп...
17.04.2025
З 16.04.2025 почали діяти терміни зберігання документів щодо військового обліку
Більше за темою: Накази та розпорядження: основні терміни, види і строки зберігання Строки зберігання первинних документів збільшено: чи вплине це на строки давності для перевірок Міністерство юстиції наказом від 14.03.2025 № 748/5 затвердило зміни до Переліку типових документів, що створюють під ...
Нове
04.07.2025
Коли працівник може вимагати запровадження для нього дистанційної роботи
Працівник може вимагати від роботодавця тимчасове, строком до двох місяців, переведення на дистанційну роботу, якщо на робочому місці стосовно нього були вчинені дії, що містять ознаки дискримінації. Більше за темою: Зміни стосовно дистанційної та надомної роботи Чи може працівник вимагати зап...
04.07.2025
Державне агентство з управління резервами України розпочинає діяльність
Уряд дав «зелене світло» початку діяльності Державного агентства з управління резервами України (ДАУР) як центрального органу виконавчої влади.  Його діяльність спрямовується і координується Кабінетом Міністрів України через Першого віце-прем’єр-міністра – Міністра екон...
04.07.2025
Судова процедура санації боржника: що це і як відбувається
Коли підприємство не справляється з фінансовим зобов’язаннями – це ще не вирок. Законом передбачений реальний інструмент для збереження бізнесу – санація. БІльше за темою: Ліквідація у зв’язку з банкрутством: правові аспекти Коли підприємство не справляється з фінансови...
Кращі матеріали